سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر موکب علی بن جعفر(ع) عنوان کرد؛

۳۲هزار غذای گرم روزانه در موکب علی بن جعفر(ع) قم در سامرا توزیع می شود

حجت الاسلام احمدی از توزیع روزانه ۳۲ هزار غذای گرم و میان وعده در موکب علی بن جعفر(ع) قم در سامرا خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام‌ والمسلمین یوسف احمدی مدیر موکب علی بن جعفر(ع) با اشاره به برپایی موکب علی بن جعفر(ع) استان قم در شهر مقدس سامرا گفت: موکب علی بن جعفر(ع) اداره‌کل اوقاف استان از 7 صفر تا 23 صفر در شهر مقدس سامرا برپا شده است.

وی با تأکید بر اینکه موکب علی بن جعفر(ع) در مکانی مشترک با موکب حضرت علی‌اصغر(ع) استان مازندران برپا شده است،بیان کرد:در وعده صبحانه میانگین پنج هزار، ناهار 6 تا هفت هزار پرس و در وعده شام بیش از پنج هزار پرس غذای گرم و درمجموع حدوداً 20 هزار پرس غذای گرم به زائران داده می‌شود.

احمدی با اشاره به ارائه بیش از 12 هزار میان وعده در موکب بیان کرد: 80 هزار آب‌معدنی به همراه روزانه 20 هزار لیوان آب خنک به زائران ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار این موکب در شهر مقدس سامرا برپا شده است،اضافه کرد: چندین سال موکب اوقاف قم در مرز مهران برپا می‌شد که بنا به هماهنگی‌ها و نظر ریاست سازمان امسال موکب اوقاف قم در شهر مقدس سامرا مشغول به خدمت‌رسانی به زائران شده است.

وی با تأکید بر فعالیت 24 ساعته موکب علی بن جعفر(ع) و علی‌اصغر(ع) ادامه داد:روزانه حدود شش هزار قرص نان به کمک نانوایان مستقر در موکب به زائران ارائه خدمت می‌شود.

مدیر موکب علی بن جعفر(ع) یادآورشد: در این موکب سه وعده غذایی شامل صبحانه، ناهار، شام و میان وعده شامل کشمش، خرما، کیک به همراه آب و رانی به زائران ارائه می‌شود.

مدیر موکب علی بن جعفر(ع)تصریح کرد:بیش از100 نفر خادم شامل روحانیون،آشپزان،نیروهای فنی، نانوایان، توزیع‌کنندگان و نیروهای رسانه‌ای از استان‌های قم و مازندران در این موکب حضور داشتند. با توجه به حضور روحانیون اقدامات فرهنگی نیز شامل تبلیغ، نماز جماعت، راهنمای فرهنگی و غیره همراه با اقدامات پذیرایی به زائران ارائه خدمت شده است.

انتهای پیام/ ح

توزیع روزانه ۳۲ هزار غذای گرم و میان وعده در موکب علی بن جعفر(ع) قم در سامرا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.