سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش اخلاق و منش پهلوانی در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزار شد

با حضور حجت الاسلام خلیل پور رییس کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای شهر ارومیه و دکتر چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، همایش اخلاق و منش پهلوانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمهاباد،به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش، همایش اخلاق و منش پهلوانی با حضور حجت الاسلام خلیل پور رییس کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای شهر ارومیه و دکتر چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این همایش، حجت‌الاسلام خلیل‌پور با اشاره به اینکه مربیگری برای تربیت فرزندان این مرز و بوم خود یک اقدام فرهنگی است گفت: ورزشکاران باید از اخلاق مناسب و ولایتمدارانه و تواضع خود بخصوص در ورزش‌های تیمی بهره ببرند و از جهل، غفلت و تبعیت از هوای نفس جلوگیری کنند زیرا که این 3 هر جامعه انسانی را دچار مشکل می کند.

دکتر چمن‌گلی هم با اشاره به اینکه آموزگار و روزگار دو معلم انسان هستند گفت: در این فرصتی که برای زندگی داریم باید علاوه کمک به دیگران به موضوع اخلاق نیز اهمیت دهند زیرا اخلاق در ورزش از قهرمانی مهم‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: وجود 5حلقه بازی‌های المپیک که نماد دوستی و اتحاد بین ورزشکاران است خود بیانگر اهمیت اخلاق و اتحاد در ورزش است.

در پایان این همایش، از کارکنان برتر حوزه فرهنگی و همچنین مسابقات قرآن تجلیل شد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.