معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از اعزام کاروان پیاده روی اربعین حسینی مجموعه ورزش و جوانان به کربلای معلی خبر داد.

حسنی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: با هدف ترویج فرهنگ حسینی و بهره گیری از فضا و فرصت معنوی عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین، کاروان پیاده‌روی اربعین حسینی از اداره کل ورزش و جوانان  آذربایجان غربی همگام با سیل عظیم زائرین حسینی برای زیارت بارگاه سیدالشهدا (ع) به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: در این کاروان ۱۵ نفر از دبیران سازمان‌های مردم نهاد و جمعی از کارکنان روز پنج شنبه حرکت خود را آغاز خواهند کرد.

حسنی افزود: با هدف تقویت و نشر ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی کارگاه اخلاق در ورزش نیز روز شنبه ۵ آبان ماه به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی و هفته تربیت بدنی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان اظهار کرد: در این کارگاه که با هدف اخلاق مداری در ورزش و احیای فرهنگ و منش پهلوانی و با حضور دبیران و روسا و مسئولین فرهنگی هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد در آمفی تئاتر اداره کل برگزار خواهد شد، در خصوص تأثیرات اخلاق در مدیریت سازمان‌های مردم نهاد و هیات‌های ورزش نیز بحث و تبادل نظر خواهد شد.

انتهای پیام / س خ

اعزام کاروان های ورزش و جوانان به کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.