سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی رفسنجانی مطرح کرد؛

تعیین تکلیف شهردار جدید پایتخت تا 10 روز آینده

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه تا 10 روز دیگر شهردار جدید تهران را معرفی می‌کنیم، گفت: در این شرایط دیگر به انتخاب سرپرست نیازی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی‌رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در نود و ششمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به قانون منع بکارگیری بازنشستگان اظهار کرد: از امروز فرآیند انتخاب شهردار جدید تهران در شورا آغاز شد و امیدواریم ظرف 10 روز آینده شهردار جدید را معرفی کنیم تا نیازی به انتخاب سرپرست نباشد.

وی از اصحاب رسانه درخواست کرد تا از انتشار اخبار غیرموثق خودداری کنند، زیرا که این گونه اخبار به بی‌ثباتی در شهر دامن خواهد زد.

هاشمی رفسنجانی گریزی هم به راهپیمایی بزرگ اربعین زد و گفت: راهپیمایی اربعین بزرگترین مراسم مذهبی در عراق است که میلیون‌ها زائر را گرد هم می‌آورد و از زمانی که جابر انصاری نخستین زائر امام حسین(ع)  توانست با چشم نابینا محل دفن امام(ع) را پیدا کند، 14 قرن می‌گذرد و امروز محل دفن امام حسین(ع) زیارتگاه میلیون‌ها زائر شده است.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه با تشکر از افشانی و حق‌شناس که در روزهای گذشته به منظور بررسی نحوه خدمت رسانی به شهرداری تهران در کربلا به این شهر رفتند، گفت: آیت الله شبیری زنجانی در مورد جایگاه پیاده روی اربعین گفته است که راهپیمایی اربعین تبلیغ شریعت و ولایت معصومین(ع) است که دشمنان در مقابل این قدرت وحشت می‌کنند و این پیاده روی نشانه عظمت شیعه است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.