سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست جنبش حماس برای توقف عادی‌سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی

درپی سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عمان که بخشی از روند علنی عادی‌سازی روابط کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس با این رژیم به‌شمار می‌رود، حماس توقف اینگونه اقدامات را خواستار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در پی سفر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سلطان نشین عمان که بخشی از روند علنی عادی سازی روابط بین کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و این رژیم به شمار می رود خواستار توقف اینگونه اقدامات شد.

به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، خلیل الحیه، نایب رئیس دفتر سیاسی حماس، اینگونه دیدارها را که با هدف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی انجام می شود به منزله دادن هدیه ای رایگان به رژیم اشغالگر دانست و افزود این کار به جای آن که این رژیم را وادار به پذیرفتن حقوق فلسطینیان کند، آن را جسورتر می کند.

خلیل الحیه گفت: به نظر ما عادی سازی روابط هدیه ای رایگان به رژیم اشغالگر است. رژیم اشغالگر باید تحت محاصره قرار بگیرد و سران آن در دادگاه های بین المللی محاکمه شوند و باید برای نابود کردن آن تلاش کنیم نه این که روابط خود را با این رژیم عادی کنیم. وی ادامه داد: فلسطینیان از همه برادران عرب و همه حامیان حقوق فلسطینیان می خواهند روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را که باعث جسورتر شدن این رژیم می شود، متوقف کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.