سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتدای سال جاری تاکنون؛

جمع آوری بالغ بر یکهزار انشعاب برق غیرمجاز در دزفول

مدیر توزیع برق شهرستان دزفول از شناسایی و جمع آوری بالغ بر یکهزار انشعاب برق غیرمجاز از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان دزفول خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اقبال طیب طاهر، مدیر توزیع برق شهرستان دزفول با اشاره به اینکه این شهرستان 167 هزار انشعاب برق شامل؛ 820 اشتراک کشاورزی، 420 اشتراک عمومی، 303 اشتراک صنعتی، 190 اشتراک سایر مصارف و مابقی اشتراک خانگی دارد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و 385 انشعاب برق غیرمجاز در این شهرستان شناسایی و جمع آوری شدند.

وی با بیان اینکه شهرستان دزفول بیش ترین تعداد اشتراک های کشاورزی را در استان دارد، اذعان داشت: از این تعداد انشعاب غیرمجاز 370 مورد به انشعاب قانونی و مجاز تبدیل شد.

آغاز اورهال ترانس های برق از مهرماه

طیب طاهر به آغاز عملیات اورهال ترانس های برق دزفول از مهرماه اشاره و تصریح کرد: این عملیات با استفاده از 3 گروه گرم و سرد تا اسفندماه ادامه خواهد داشت.

مدیر توزیع برق دزفول با اشاره به شناسایی نقاطی که نیاز به تعمیر و تجهیز دارند، گفت: با این عملیات سالانه 50 درصد از مشکلات برق نقاط مختلف بر مبنای اولویت برطرف می گردد.

اقبال طیب طاهر با بیان اینکه از سال 95 شستشوی شبکه های برق جدی گرفته شده که همزمان با عملیات اورهال در حال انجام است، افزود: ترانس ها با آب مقطر شستشو می شوند تا بر اثر پدیده ریزگردها دچار مشکل نشوند.

باغ های مرکبات دزفول روشن می شوند

این مقام مسئول در ادامه درخصوص برق رسانی به باغ های مرکبات دزفول بیان داشت: طبق ماده 8 قانون حفظ اراضی کشاورزی، حق نداشتیم برق ساختمان های باغ ها را تامین نماییم.

طیب طاهر اظهار کرد: سال 96 با تصویب مجلس شورای اسلامی موظف شدیم به صورت موقت به ساختمان باغ ها برق و دیگر خدمات واگذار کنیم تا در مدت 3 سال نهاد مربوطه نسبت به تعیین تکلیف آن ها اقدام کند.

وی افزود: در صورتیکه ساختمان ها غیرمجاز باشند، تخریب و اشتراک برق آن ها جمع آوری می شود، البته درصورت تغییر کاربری اشتراک دائم به آن ها داده خواهد شد.

اقبال طیب طاهر اذعان داشت: از شهریور امسال نیز آئین نامه مقابله با خدمات غیرمجاز ابلاغ شده که طبق آن موظف شدیم به ساختمان هایی که قبل از سال 96 ساخته شده اند خدماتی چون برق ارائه شود به همین منظور هنگامی که متقاضی درخواست انشعاب برق می دهد از جهاد کشاورزی برای مشخص شدن زمان ساخت استعلام گرفته می شود.

مدیر توزیع برق دزفول گفت: به متقاضیان باغ هایی که قبل از ابلاغ این آئین نامه هزینه برق را پرداخت کرده اند اشتراک برق واگذار می گردد.

انتهای پیام/گ

برق رسانی به مناطق محروم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۰۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
پس لطفا یه فکری هم برای انشعابات غیرمجاز برق که از زه کش سیاه منصور رد میشه بکنید که علاوه بر غیرمجاز بودن بسیار هم خطرناک هست