سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

برای قدردانی و تشکر از زحمات مأموران نیروی انتظامی به مرز چذابه آمدم

نماینده ولی فقیه در خوزستان هدف از حضور خود در مرز چذابه را بازدید، قدردانی و تشکر از نیروی انتظامی در این پایانه مرزی عنوان کرد.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تقدیر از زحمات کارکنان نیروی انتظامی، بیان کرد: امروز برای بازدید، قدردانی و تشکر از زحمات مأموران نیروی انتظامی به مرز چذابه آمدم و هرچند زبان ما قاصر است و همه خدمتگزاران برای کسب رضای خدا فعالیت های خود را انجام می دهند.

وی فعالیت مأموران نیروی انتظامی در مرزها را به عشق اباعبدالله (ع) دانست و اذعان داشت: مأموران نیروی انتظامی بدون هیچ چشم داشت و انتظار تشکر بصورت شبانه روزی از ابتدای ایام اربعین پای کار بوده و هیچ استراحتی هم ندارند، آن ها همچنین امنیت را به نحو احسنت برقرار و تمامی مجموعه، منطقه و جریانات را تحت اختیار دارند.

آیت الله موسوی جزایری به فعالیت های اثرگذار نیروی انتظامی خوزستان در ایام اربعین اشاره کرد و افزود: کار فرماندهی انتظامی استان بسیار اثرگذار بوده و از این فرماندهی و همه همکاران آن ها خصوصا سرهنگ سید نقیب فاطمی، فرمانده انتظامی قرارگاه چذابه تقدیر و تشکر می نمایم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه افزود: برای همه خدمتگزاران نیروی انتظامی دعا می کنیم و امیدوارم مورد عنایت وجود مقدس امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) قرار گرفته و حوائج همه آن ها برآورده شود.

امام جمعه اهواز با ابراز امیدواری از اینکه با اقدامات انجام شده از سوی نیروی انتظامی قطعا هموطنان به نحو احسنت این سفر عبادی و سیاسی را طی می کنند، بیان داشت: تشکر خاصی از برادران عراقی داریم، چون مردم شریف عراق هیچ کوتاهی نکردند و سنگ تمام گذاشتند.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری تصریح کرد: امید زیادی داریم که امام حسین (ع) مشکلات دنیا و آخرت همه ما را حل و با عنایت این امام کشور ایران بر تمام توطئه گران، مخالفان و معاندان در سطح دنیا از آمریکا و انگلیس تا آن ملعون وهابی آل سعود که خداوند آن ها را لعنت کند، پیروز است.

وی با تأکید بر اینکه برای تقدیر از فعالیت های شبانه روزی فرمانده نیروی انتظامی خوزستان و دیگر همکاران وی به چذابه آمده خطاب به کارکنان نیروی انتظامی این استان اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی فعال در مرز برای خادمی زائران اربعین حسینی مدال افتخاری سربازی امام زمان (عج) را دریافت می کنند؛ شما مشمول دعای خیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواهید بود و همه مردم و عاشقان حسینی دعاگوی شما هستند.

آیت الله موسوی جزایری افزود: نیروی انتظامی خوزستان بسیار موفق و پیروز است؛ شما افتخار آفریده و امنیت را به نحو احسنت برقرار کردید و من هم با زبان قاصر از شما تشکر و خدا وقت عرض می کنم.

انتهای پیام/گ

برقراری امنیت در مرزها با حضور شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.