معاون آماد و پشتیبانی ناجا اجتماع اربعین حسینی را همایش عظیم مسلمانان مقابل استکبار جهانی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار رحمت اله محمدی، معاون آماد و پشتیبانی ناجا بیان داشت: اجتماع اربعین حسینی همایش عظیم مسلمانان مقابل استکبار جهانی است که تمام ملت های مومن در راه اندازی و پیشرفت این امر مهم نقش و سهم بالایی دارند.

وی به استقرار بیش از 30 هزار نیروی پلیس به صورت مستقیم در مرزهای سه گانه کشور اشاره و اظهار کرد: معاونت آماد و پشتیبانی این سازمان وظیفه تامین و حمایت از عقبه این نیروهای خدمات رسان را بر عهده دارد.

سردار محمدی با اشاره به حمایت و پشتیبانی مناسب نیروها اعم از تغذیه، اسکان و غیره در گذرگاه های مرزی اذعان داشت: برنامه ریزی و پیش بینی های لازم برای روز های باقیمانده و بعد مراسم اندیشیده شده است.

وی به استقرار و فعالیت 10 هزار دستگاه خودروی و تجهیزات دیگر پلیس در پایانه های مرزی اشاره و تصریح کرد: برای تامین نظم و امنیت زائران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم شد.

معاون آماد و پشتیبانی ناجا با بیان اینکه بستر و زمینه های لازم برای زیارت اباعبدالله الحسین(ع) به خوبی در مرزهای کشور فراهم شده است، گفت: برای تقویت و گسترش این فریضه بزرگ مشارکت و همراهی دستگاه های مختلف لازم است.

انتهای پیام/گ

برگزاری همایش عطیم پیاده روی اربعین

برچسب ها: اربعین ، مرز چذابه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.