سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سومین کمیسیون پزشکی به منظور تعیین درصد مصدومان شیمیایی شهر مرزی نودشه

سومین کمیسیون پزشکی به منظور تعیین درصد مصدومان شیمیایی شهر مرزی نودشه از توابع شهرستان پاوه برگزار شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام هادی عسکری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به رشادت و فداکاری مردم نودشه در دوران دفاع مقدس و تقدیم ۱۱۰ شهید گفت: این شهر در سال ۶۶ دو بار توسط هواپیما‌های رژیم بعث مورد بمباران شیمیایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این بمباران‌ها، بیش از ۲۷ نفر شهید و جمع زیادی مصدوم شدند، افزود: تاکنون ۲ بار کمیسیون پزشکی در این شهر تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: در این ۲ روز ۳۴۰ پرونده مصدومان شیمیایی نودشه توسط پزسکان متخصص بررسی و افراد مورد معاینه قرار گرفتند و در صورت نیاز به مراکز درمانی معرفی خواهند شد.

دبیر کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور هم، هدف از حضور این تیم را بررسی پرونده افرادی دانست که مدعی هستند مصدوم شیمیایی می‌باشند.

امینی افزود: این تیم شامل ۲ متخصص داخلی، ۲ متخصص چشم و ۲ پزشک متخصص پوست و بنده هم بعنوان دبیر این کمیسیون مدارک افراد را بررسی و با انجام معاینات اولیه پرونده برای بررسی بیشتر به کمیسیون پزشکی شیمیایی تهران ارجاع داده خواهد شد.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: همزمان با حضور رییس بنیاد شهید کشور در منطقه زلزله زده ثلاث باباجانی از ایشان درخواست کردم که کمیسیون پزشکی در حوزه انتخاباتی اورامانات مستقر شود تا از نزدیک وضعیت مردم این منطقه را مورد بررسی قرار دهد.

شهاب نادری افزود: با مساعدت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اولین کمیسیون پزشکی در ثلاث باباجانی تشکیل و امروز با توجه به قولی که به مردم نودشه داده بودم، دومین کمیسیون در این شهر تشکیل شد.

 

 

انتهای پیام/د

بررسی پرونده مصدومان شیمیایی نودشه

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.