سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل نوسازی مدارس فارس:

نوسازی سیستم گرمایشی ۱۴ هزار کلاس درس در فارس

سیستم گرمایشی ۱۴ هزار کلاس درس در فارس استانداردسازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرفراز موصلی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان فارس گفت: در حال حاضر هفت هزار و ۴۰۰ فضای آموزشی در قالب ۴۰ هزار کلاس درس در استان فارس وجود دارد که با توجه به شناسنامه‌دار شدن تمام فضا‌های آموزشی، یک هزار و ۷۵۰ مدرسه نیاز به تعمیر و بازسازی دارد.

وی افزود: تاکنون ۱۴ هزار کلاس درس استانداردسازی شده است.

موصولی ادامه داد: در راستای این طرح و با توجه به آب و هوای آن منطقه و همچنین امکانات موجود در برخی مناطق از کولکرگازی دو منظوره، سامانه حراراتی مرکزی و یا بخاری‌های تابشی استفاده می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی صورت گرفته چراغ‌های نفتی بدون استاندارد از سطح مدارس نیز در حال جمع‌آوری شدن است، گفت: در سایر مدارس که گاز شهری ندارند از بخاری‌های نفتی استاندارد استفاده می‌شود به طوری که به از بخاری‌های نفتی استاندارد استفاده می‌شود که به محضی که واژگون شد خاموش می‌شود.

موصلی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشکل خاصی در مورد ایمنی حرارتی مدارس وجود ندارد، بیان کرد: سیستم گرمایشی بالای ۵۰ درصد از کلاس‌های درس با استفاده از بخاری گازی است که برای آنان حفاظ نصب شده است.

وی افزود: همچنین سامانه قطع گاز خودکار قبل از کنتور گاز در حال نصب است و تا یکسال آینده این مهم صورت می‌گیرد تا بیشتر به آن ایمنی لازم در مدارس دست یابیم.
انتهای پیام/ر

تجهیز سیستم گرمایشی مدارس فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.