سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راستاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تجهیز پایانه دو بندر شهید رجایی با اعتبار ۱۰۰ میلیون یورویی

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از تکمیل پایانه ۲ بندر شهید رجایی و آغاز عملیات احیای فاز ۳ این بندر خبر داد.

محمد راستاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه هم اکنون در حال تجهیز پایانه شماره 2 بندر شهید رجایی هستیم، گفت: تجهیزات این پایانه در مرحله نهایی قرار دارد و هم اکنون 12 دستگاه جرثقیل کشتی به ساحل با سرمایه گذاری حدود  100 میلیون یورو خریداری شده است.

وی ادامه داد: همزمان 15 دستگاه جرثقیل دروازه محوطه ای (آر تی جی) با سرمایه گذاری 21 میلیون یورو خریداری شده و این پایانه با به بهره‌برداری رسیدن تجهیزات به ظرفیت کامل می رسد.

راستاد تأکید کرد:  همزمان برای توسعه  ظرفیت کانتینری بندر شهید رجایی و کشور عملیات احداث و تکمیل زیرساخت‌های فاز 3 بندر شهید رجایی نیز در حال احداث است.


بیشتر بخوانید: افزایش ظرفیت بندر شهیدرجایی به 8 میلیون TEU/ آغاز عملیات احداث پایانه کانتینری، فردا با حضور رئیس جمهور


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه عملیات تکمیل و احداث  فاز 3  این بندر از اوایل امسال آغاز شده است، گفت: میزان سرمایه گذاری در این بندر 860 میلیارد تومان است که به طور میانگین معادل همین میزان سرمایه گذاری نیز در بخش‌های روبنایی و تجهیز خدمات  از طریق بخش خصوصی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با تکمیل زیرساختهای بندر شهید رجایی ظرفیت این بندر به 8 میلیونTEU  در سال می‌رسد و بندر شهید رجایی در آینده نزدیک تبدیل به هاب منطقه می‌شود.

انتهای پیام/

بندر شهید رجایی می‌تواند به بندر هاب منطقه تبدیل شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.