سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شفیعی: به استقلال و بازیکنانش تبریک می‌گویم

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: نیمه اول بازی را بد شروع کردیم و همین موضوع باعث شد استقلال به زمین ما بیاید.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خالد شفیعی درباره دیدار استقلال و سپاهان گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود و فکر مى کنم نیمه اول تا حدودى بازی را بد شروع کردیم و همین موضوع باعث شد استقلال به زمین ما بیاید. فوتبال خوبى بازى کرد و من به آن‌ها تبریک مى گویم.

او ادامه داد: استقلالی‌ها سوار بازی بودند و ما در نیمه اول بد بودیم در نهایت در نیمه دوم به خودمان آمدیم و بازی را خوب شروع کردیم و خوشبختانه به گل رسیدیم.

شفیعى درباره قهرمانى تیمش بیان کرد:اکنون صحبت کردن از قهرمانی زود است و هنوز نیم‌فصل اول تمام نشده و بازی‌های زیادی داریم. درست همانطور که ذوب‌آهن در نیم‌فصل اول سال گذشته نتایج خوبی نگرفت، اما در دور برگشت به نایب قهرمانی رسید. به طور حتم اگر هر بازی تمرکز داشته باشیم و بازی به بازی جلو برویم می‌توانیم موفق شویم.

او دربار اینکه تیمش در بازى مقابل استقلال چندان زهر دار عمل نکرد گفت: قبول دارم چرا که ما نیمه اول را بد شروع کردیم و عدم تمرکز باعث شد استقلال به زمین ما بیاید و فشار بیاورد. اما در نیمه دوم ما بهتر بودیم و به گل رسیدیم. البته داور بازى پنالتى صد در صد تیم ما را هم نگرفت.

او درباره کشیدن پیراهن دانشگر هم گفت: اصلا چنین چیزی نیست و معلوم بود کدام صحنه پنالتی بود. از طرفى در هفته گذشته به دلیل صحنه در دیدار با نساجی تا حدودى حساسیت‌ها را به سمت باشگاه سپاهان سوق دادند و ما هم فکر مى کردیم امروز داوری به شکلى به نفع استقلال باشد.


بیشتر بخوانید: قلعه نویى: در مقابل همه تیم‌ها انگیزه دارم /کى‌روش از نظر رفتارى باید کنترل شود /به کسی باج نمی‌دهم

فلاحت‌زاده: بازى استقلال و سپاهان چنگى به دل نمى‌زد

رحمانی: فوتبالی منطقی ارائه دادیم/ شرایط موجود را تحمل می‌کنم


انتهای پیام/ 

صحبت های شفیعی بعد از پیروزی مقابل استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.