سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خروج۸۰ درصد زائران لرستانی از مرز

مدیرکل حج و زیارت لرستان از ثبت‌نام ۲۵ هزار و ۷۰۰ لرستانی برای دریافت ویزای اربعین خبر داد و گفت: ۸۰ درصد زائران استان از مرز خارج‌شده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد خسروی مدیرکل حج و زیارت لرستان با اشاره به اینکه زمان ثبت نام در سامانه سماح برای دریافت ویزا تا روز یکشنبه تمدید شده است، اظهار داشت:، اما به هر روی افرادی که از امروز به بعد برای دریافت ویزا اقدام می‌کنند به پیاده روی اربعین نمی‌رسند.

وی با بیان اینکه عمده زائران اربعین در لرستان طی روز‌های گذشته ثبت نام کرده بودند و امروز آمار چندانی از ثبت نام زائران نداشتیم، تصریح کرد: ۲۵ هزار و ۷۰۰ لرستانی برای دریافت ویزای اربعین ثبت نام کرده اند.

مدیرکل حج و زیارت لرستان خاطرنشان کرد: همه ویزا‌ها نیز نهایتا تا ظهر فردا شنبه توزیع می‌شوند.

خسروی با اشاره به اینکه هرکسی که برای دریافت ویزا درخواست داده بود را بررسی و به موقع ویزای آن‌ها صادر شد، ادامه داد: ۸۰ درصد زائران لرستانی از مرزخارج شده اند و بیش از ۲۰ درصد این افراد نیز به کشور بازگشته اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تعدادی از افراد بدون ویزا عازم شده بودند، اظهار داشت: نیروی انتظامی به صورت جدی در این رابطه اقدام کرد و حتی افراد بدون ویزا قبل از ورود به مرز شناسایی و بازگشت داده شدند.

انتهای پیام/م

۸۰ درصد زائران لرستانی از مرز خارج‌شده‌اند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.