سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمانی: فوتبالی منطقی ارائه دادیم/ شرایط موجود را تحمل می‌کنم

بازیکن تیم سپاهان اصفهان گفت: امروز یک فوتبال منطقی را ارائه دادیم و با اینکه در جریان بازی تحت فشار بودم توانستیم گل بزنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بختیار رحمانی بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از پیروزی تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه آزادی گفت: خداروشکر می‌کنم که توانستیم در این بازی برنده باشیم. امروز یک فوتبال منطقی را ارائه دادیم. با اینکه در جریان بازی تحت فشار بودیم، اما توانستیم گل را به ثمر برسانیم.

او در پاسخ به این سوال که علت حضور نداشتنش در ترکیب تیم سپاهان در چند بازی اخیر چیست گفت: چند بازی است که در ترکیب حضور ندارم و تابع دستور سرمربی هستم، فعلا در حال تحمل کردن این شرایط هستیم.

رحمانی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی می‌خواهد این شرایط را تحمل کند گفت: فعلا با باشگاه سپاهان قرارداد دارم و شرایط این تیم خوب است و امیدواریم همین روند خوب را ادامه دهیم.

او درمورد اینکه بازی کردن در تیمی مثل سپاهان که پر از بازی کن خوب و ارزشمند است دشوار است گفت: بله همینطور است و ما تیم بسیار خوبی داریم و همین بازیکنانی که در حال بازی کردن هستند تا الان توانسته اند خوب نتیجه بگیرند.

رحمانی در مورد شرایط خود ادمه داد: من هم بیکار ننشسته ام و تمریناتم را پیگیری می‌کنم و هر دستوری که سرمربی بدهد اجرا می‌کنم و امیدوارم در ادامه بیشتر در تیم حضور داشته باشم و بتوانم کمک کنم.


بیشتر بخوانید: در مقابل همه تیم‌ها انگیزه دارم /کى‌روش از نظر رفتارى باید کنترل شود

حاشیه‌های پیش از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال - سپاهان

نگاهی به آمار تقابل های امیر قلعه نویی و استقلال تهران در لیگ برتر


انتهای پیام/

صحبت های بختیار رحمانی بعد از پیروزی سپاهان مقابل استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.