مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: اگر مدیری درخواست قول قهرمانی از سرمربی تیم خود را داشته باشد با فوتبال آشنایی ندارد.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات امیر قلعه نویی مبنی بر اینکه قول قهرمانی نداده است، اظهار کرد: متاسفانه یکی از خبرنگاران سئوال غیر حرفه‌ای و کذب در کنفرانس خبری پیش از بازی با نساجی مازندران مطرح کرد چرا که من هیچ وقت نگفتم که قلعه نویی قول قهرمانی داده است.

تابش: مدیری که قول قهرمانی لیگ برتر بخواهد با فوتبال آشنایی ندارد

انتظار قهرمانی از تیم خود را ندارم

او ادامه داد: اگر مدیری درخواست قول قهرمانی از سرمربی تیم خود را داشته باشد آن فرد مدیر نیست و با فوتبال آشنایی ندارد. همچنین سرمربی که قول قهرمانی بدهد به طور حتم مربی نیست. مشکل این موضوع به خبرنگار برمی گردد که او سئوال کذبی پرسیده است. من نگفتم که تیم سپاهان باید امسال قهرمان شود و نه قلعه نویی قول داده است.٧٠ تیم در رشته هاى مختلف در ٢ بخش بانوان و آقایان داریم که شرایط لازم را براى قهرمانى دارند. فوتبال ورزش لحظه ها است و همه بازیکنان براى قهرمانى تلاش مى کنند، اما هر اتفاقى ممکن است رخ بدهد و انتظار قهرمانى از تیم خود نداریم. من مدیر غیر حرفه اى نیستم که مربى تیم خود را ملزم به کسب قهرمانى کنم.

هیچ وقت بیان نکردم که تیم سپاهان باید امسال قهرمان شود

تابش تصریح کرد: قلعه نویى مربى بزرگى است و باشگاه سپاهان سابقه قهرمانى هاى متعدد دارد و تجربیات لازم را در کسب قهرمانى داریم، اما ما از تیم خود انتظار قهرمانى در لیگ برتر نداریم. البته با حمایت باشگاه، درایت قلعه نویى و تلاش بازیکنان امیدواریم در لیگ برتر موفق شویم، اما من هیچ وقت بیان نکردم که تیم ما باید امسال قهرمان شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه امیدوار به کسب سهمیه آسیایى هستید، گفت: من هیچ وقت نمى گویم که سهمیه آسیایى به طور حتم بدست مى آوریم، اما همه تلاش خود را مى کنیم که به دور از مسائل حاشیه اى بتوانیم یکى از رده هاى بالاى جدول کسب کنیم.

تابش: مدیری که قول قهرمانی لیگ برتر بخواهد با فوتبال آشنایی ندارد

روحیه جنگندگی را سرمربی تیم در بازیکنان به وجود می‌آورد

او درباره اینکه نگرانى بابت از بین رفتن روحیه جنگندگى بازیکنان ندارد، گفت: بازیکنان کار خودشان را بلد هستند و روحیه جنگندگى را سرمربى تیم باید در بین بازیکنان به وجود آورد. همه بازیکنان توان خود را به کار مى بندند تا بدون مسائل حاشیه اى در رشد و شکوفایى تیم خود مؤثر باشند.

تابش بیان کرد: فقط ما نیستیم که دوست داریم قهرمان لیگ برتر شویم و چند تیم دیگر از جمله پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن و سایپا هم مى خواهند قهرمان شوند و رقابت سختى با این تیم‌ها داریم.

مدیر عامل سپاهان درباره عملکرد داوران در بازى هاى این تیم تصریح کرد: این موضوع برایم جالب توجه است که ضیا عربشاهى بیان کرده که مسئولان فدراسیون فوتبال اصفهانى هستند و مى خواهند که یک تیم اصفهانى قهرمان شود. به نظرم عربشاهى بازى‌ها را نگاه نکرده است چرا که سپاهان بیشترین ضربه را از داورى خورده است. داوران منصف هستند، اما باید قضاوت عادلانه هم داشته باشند.

مدیر عامل سپاهان در پایان درباره اینکه این تیم بیشترین هزینه را در نقل و انتقالات داشته است، خاطر نشان کرد: همان طور که قلعه نویى اشاره کرد حداقل ٣، ٤ تیم بیشتر از ما در لیگ برتر هزینه کردند.


بیشتر بخوانید: 

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار