سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماز جمعه حلقه ارتباطی بین نظام و مردم است

مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: نماز جمعه نمازی عبادی و سیاسی و حلقه ارتباطی بین مردم و ولایت است و امام جمعه به عنوان مشاور مسؤولان را یاری می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان امروز در آیین تکریم و معارفه امام جمعه گلپایگان با تسلیت اربعین حسینی اظهار کرد: در مراسم اربعین حسینی نمایشگاه عظیم انسانیت و بشردوستی و عشق به نمایش گذاشته می‌شود، اربعین حسینی تمام عالم از شرق تا غرب  را به خود جذب کرده است.

وی افزود: وقتی‌که فردی انقلابی باشد کارها به آسانی انجام می‌شود و از لحاظ حفظ ولایت‌فقیه، ارزش‌های انقلاب، نظام، انقلاب و خون شهدا آسوده خاطر هستیم.

مسؤول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: تحریم‌ها همواره در طول دوران اسلام به دلیل حماسی بودن راه اسلام بوده است که نمونه‌های آن در واقعه کربلا با بستن آب به روی امام حسین (ع) و یارانش  و در دوران پیامبر (ص) در شعب ابی‌طالب به وقوع پیوست، بنابراین تحریم‌ها ریشه در 1400 سال مکتب اسلام دارد.

وی تصریح کرد: انسان انقلابی، عاقل و زمان‌شناس است که در کارها دقت و تکلیف را به خوبی انجام می‌دهد، انقلابی بودن فرد را شایسته و بایسته می‌کند.

صالحیان با اشاره به این‌که امام‌جمعه همراه با رهبر معظم انقلاب است و در رکاب آرمان‌های بلند امام (ره) حرکت می‌کند، تأکید کرد: نماز جمعه حلقه ارتباطی بین نظام و مردم است.

وی ادامه داد: نماز جمعه نمازی عبادی و سیاسی و حلقه ارتباطی بین مردم و ولایت است، امام جمعه به عنوان مشاور مسؤولان را یاری می‌کند و یک قدم به سوی پیشرفت کارهای عمرانی برمی‌دارد و باعث افتخار روحانیت است که مسؤولان در پیشرفت کشور تلاش کنند.

مسؤول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب انتقاد حکیمانه و سازنده برای دولت‌ها مفید است تا راه را کج نروند، اگر نصیحت و انتقادی صورت می‌گیرد برای این است که همه در صراط مستقیم حرکت کنیم تا این پیچ حساس را در تاریخ شیعه به مقصد رسانده و به دست حضرت ولی‌عصر (عج) بدهیم.

در ادامه حسین یارمحمدیان فرماندار گلپایگان ضمن قدردانی از آیت اله طهماسبی امام جمعه سابق اظهار کرد: شهرستان گلپایگان در زمینه مسائل دینی و  فرهنگی مشهور است.

وی افزود:  وجود سنگ‌نگاره‌های هفت هزار ساله نشان از قدمت تاریخی شهرستان گلپایگان است اما هنوز از لحاظ توسعه‌یافتگی به جایگاه واقعی خودش نرسیده است و با کمک خرد جمعی می‌توان این  شهرستان را به مسیر خودش پیش ببریم.

فرماندار گلپایگان با اشاره ‌به شرایط سخت اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: به دلیل همگامی مسؤولان با دولت وضعیت مطلوب‌تر گلپایگان از سایر شهرستان‌ها است.

در ادامه حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امام جمعه جدید گلپایگان اظهار کرد: در خدمت‌گذاری به نظام کوتاهی نخواهم کرد، شهرستان گلپایگان از ظرفیت دینی و فرهنگی خوبی برخوردار است.

گفتنی است طی حکمی از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی کرامتی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان گلپایگان معرفی و از خدمات آیت‌الله سید علی طهماسبی امام جمعه سابق قدردانی شد.

 

انتهای پیام/م

معرفی امام جمعه جدید گلپایگان

برچسب ها: نماز جمعه ، انتصاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.