اراک؛

انتصاب سی و یکمین امام جمعه دراستان مرکزی

سی و یکمین امام جمعه استان مرکزی درشهر توره منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام عزت الله سنجیده به عنوان امام جمعه شهر توره از توابع شهرستان شازند منصوب شد.
حجت الاسلام سنجیده در بدو ورود به شهر توره مورد استقبال مسئولین و مردم شهر قرار گرفت و پس از ادای احترام به مقام بلند شهدا در گلزار شهدا این شهر با خانواده شهید رضایی دیدار کرد و با شرکت در شورای اداری بخش زالیان در مسجد جامع توره خطبه های نماز جمعه شهر توره را ایراد کرد.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی هم استقبال پر شور و حضور مردم و رونق بخشیدن به نماز جمعه را از جمله امتیازات شهر توره عنوان کرد و اظهار داشت: انتظار می رود با حضور اقشار مختلف مردم نماز جمعه شهر توره پر شور برگزار شود.

حجت الاسلام حسینی پور افزود: وجود امنیت در کشور بزرگترین نعمت است و امنیت منطقه بدون حضور ایران امکان پذیر نیست.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مرکزی هم در مراسم معرفی امام جمعه توره گفت: نماز جمعه بازوی حکومت اسلامی است و افکار و ایده ولایت فقیه را در جامعه تبیین می کند.

حجت الاسلام حاجی پور افزود: در استان سی و یک امام جمعه منصوب شدند و تلاش می شود نماز جمعه در تمامی شهرهای استان مرکزی برگزار شود.

امام جمعه شازند هم با اشاره به اینکه نماز جمعه تریبون بیان حقایق، ظلم ها و ستم ها است گفت: امور فرهنگی کشور پایه امنیت است و نماز هم اساس امور فرهنگی است.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب
برچسب ها: اراک ، توره ، شازند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.