سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد روان و آسان زائران اربعین در عراق

سرکنسول ایران در بصره گفت: با تمهیدات اندیشیده شده تردد زائران اربعین حسینی در عراق روان و بدون مشکل پیش می رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛احمد سیاهپوش سرکنسول ایران در بصره  امروز در جریان بازدید از مرز شلمچه گفت: این پایانه از لحاظ امکانات و زیرساخت ‌های ایجاده شده نسبت به سال ‌های گذشته دارای توسعه و پیشرفت عمرانی قابل ملاحظه است.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی خوبی در شلمچه ایران و شلمچه عراق به زائران اربعین حسینی ارائه شده افزود: امسال با تمامی توطئه ها و برنامه هایی که دشمن از طریق دستگاه های تبلیغاتی داشت با حضور حماسی زائران اربعین شاهد همایش بزرگ دیگر در جهان اسلام هستیم.

سرکنسول ایران در بصره گفت: تردد زائران اربعین در مسیر شلمچه تا کربلا روان است و خدماتی نیز با کمک دولت و مردم عراق برای زائران تدارک دیده شده و در حال اجراست.

سیاهپوش ادامه داد: خودروهای بصره و استان های جنوب عراق برای جا به جایی زائران به کربلا وارد مرز این کشور در شلمچه شدند تا زائران برای تردد با مشکل مواجه نشوند.

وی گفت: با توجه به تردد زیاد در روزهای پایانی اربعین معمولا با کمبود خودرو برای جا به جایی زائران در خاک عراق مواجه می شویم که این مشکل نیز امسال کمتر از سال های گذشته است.

سر کنسول ایران در عراق افزود: تا صبح امروز حدود 430 هزار زائر ایرانی و اتباع خارجی از طریق مرز شلمچه وارد خاک عراق شدند.

سرکنسول ایران در بصره در سفر به شلمچه روند تردد و خدمت رسانی به زائران را مورد بازدید قرار داد.

انتهای پیام / د

تردد آسان اربعین حسینی

برچسب ها: اربعین حسینی ، عراق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.