سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وحدت مردم و مسئولان موجب شکست تحریم ها خواهد شد

امام جمعه یزد گفت: وحدت مردم و مسئولان همراه با برنامه‌ریزی و تدبیر موجب شکست تحریم جدید استکبار جهانی علیه نظام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه یزد گفت: ملت اگر به آموزه‌های دینی و امامان معصوم (ع) توکل کند و خدا را در همه امور ناظر بر اعمال خود بداند قطعاً با ایستادگی و ایمانی که دارند بر تمام مشکلات روانی و اقتصادی که حربه دشمن است، پیروز خواهند شد.

آیت الله ناصری افزود: وحدت مردم و مسئولان همراه با برنامه‌ریزی و تدبیر موجب شکست تحریم جدید استکبار جهانی علیه نظام خواهد شد.

وی اشاره کرد: ملت ایران در ۴۰ سال گذشته با توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) در سایه دین و عمل به وظایف شرعی خود، تمام توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

خطیب جمعه یزد گفت: تحریمی که مرتب آمریکا علیه ملت و دولت ما به آن اشاره می‌کند بار‌ها اتفاق افتاده و اصلاً خوی دشمنان و آمریکایی‌ها بر سلطه گری و فشار بر مردم کشور‌های مستقل عالم است و آن‌ها به‌رغم تلاش‌های زیاد به اهداف پلید خود نرسیده‌اند.

ناصری یزدی یادآور شد: مشکل زمانی است که انسان خدا و ارزش‌های دینی و انقلابی را فراموش کند، ولی هر زمان وحدت کلمه و ولایتمداری را محور حرکت خود قرار داد بر مشکل غلبه خواهد کرد.

وی تاکید کرد: مردم و مسئولان باید همواره با بینش و بصیرت و روحیه انقلابی و مدیریت جهادی در سایه اطاعت از مقام معظم رهبری برای شکست توطئه‌های تحریم اقتصادی و روانی آن‌ها درصحنه دفاع از نظام حضورداشته باشند.

آیت الله ناصری به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و از مسئولان برای برنامه‌ریزی دقیق و خالصانه برای برون‌ رفت از مسائل موجود، تلاش جدی شبانه‌روزی را خواستار شد.

وی گفت: ملت و دولت ایران با همدلی در سطح دنیا و منطقه بااقتدار و عزت به راه خود ادامه می‌دهد و تسلیم فشار‌ها و توطئه‌های کفر جهانی نمی‌شود.

آیت الله ناصری به اهمیت پیاده‌روی اربعین حسینی در عراق و حضور میلیون‌ها انسان از سراسر دنیا در این برنامه بزرگ معنوی اشاره کرد و آن را قدرت و نمونه بارز همدلی امت اسلام در برابر استکبار جهانی دانست.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.