سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل و تجهیز فرهنگسرای آبادان

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگسرای آبادان تکمیل و تجهیز می شود.

جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛گفت: با مذاکرات صورت گرفته با سازمان منطقه آزاد اروند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،فرهنگسرای آبادان که در منطقه طیب قرار گرفته شده تکمیل و تجهیز می شود .

وی افزود:با توجه به پیگیری های صورت گرفته در خصوص تحقق برخی از زیر ساخت های فرهنگی آبادان ،مذاکرات مفصلی در خصوص اجرای چند پروژه فرهنگی هنری در آبادان در مذاکرات حضوری و مکاتبات اداری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت .

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی به بازدید از پروژه فرهنگسرا آبادان که در منطقه طیب آبادان واقع شده است اشاره کرد و گفت: این پروژه 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما به دلیل مشکلات مالی چند سالی است که تکمیل آن متوقف شده است در این بازدید توانستیم راه های تکمیل و تجهیز آن را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

مختار به بازدید از کتابخانه عمومی مسکن مهرآبادان ،احداث پلاتو های نمایش در آبادان که تکمیل و احداث آنها می تواند بعنوان ،چرخه حمایت از هنرمندان در راستای افزایش توان زیر بنایی فعالیت های فرهنگی هنری محسوب شود اشاره کرد و ادامه داد: به دنبال ارتقاء فعالیت های فاخر فرهنگی هنری در راستای گسترش فرهنگسازی در منطقه آزاد اروند هستیم.

وی به تجهیز کامل فرهنگسرا توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: این پروژه از منابع استانی در حال پیگیری و احداث بوده که 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما بیش از 500 میلیون تومان به پیمانکار بدهکار است در همین راستا مذاکراتی با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان صورت گرفت و مقرر شد ؛ این بدهی به پیمانکار پرداخت شود .

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: با تصفیه حساب های مورد اشاره ، تفاهم نامه ای منعقد و اجرای تکمیل فرهنگسرا و تجهیز آن ادامه می یابد تا هرچه سریعتر این کار بزرگ برای هنرمندان عزیز به اتمام رسد و بتوانند از آن استفاده کنند.

مختار به ساخت پلاتو نمایش هم اشاره کرد و گفت: طرح ، نقشه و زمین پلاتو در فضایی مناسب آماده شده است و با پیمانکار مناسب نیز صحبت های اولیه صورت گرفته شده بزودی فعالیت اجرایی آن آغاز می شود .

وی به احداث کتابخانه مسکن مهر آبادان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مسکن مهر در مراحل ساخت و ساز محیطی قرار دارد در جلسه ای که با حضور مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی در آبادان برگزار  شد مقرر گردید؛ مکاتباتی جهت حمایت از این پروژه صورت گیرد تا وزارت نسبت به تکمیل و تجهیز آن همیاری داشته باشد.

نماینده مردم آبادان گفت:با مذاکرات صورت گرفته با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، با مجوز راه اندازی خانه مطبوعات در منطقه آزاد اروند موافقت شد .

انتهای پیام/ د

تجهیز فرهنگسرای آبادان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.