سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور در مهران :

تردد65 درصدی زائران عتبات عالیات از مرز مهران

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور در مهران گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون یک و نیم میلیون نفر تردد زوار اربعین در مرزهای سه گانه انجام شده که 65 درصد تردد زائران عتبات عالیات از مرز مهران صورت گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سردار حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی کشور در مهران گفت: تنها مشکل تردد برای اتوبوس‌های کاپوتاژ در مرز مهران وجود دارد و تا ظهر امروز با افزایش گیت‌های خروجی اتوبوس‌های کاپوتاژ شده، این مشکل نیز حل می‌شود.

وی اظهار کرد: هیچ مشکل امنیتی در مرز‌های سه گانه کشور با اشراف اطلاعاتی و مجاهدت نیروی های امنیتی و انتظامی وجود ندارد.

فرمانده ناجا در خصوص بازگشت زائران از مرزهای سه گانه افزود: توصیه می شود زائران برای ورود به کشور از مرزی استفاده کنند که از آن خارج شده اند.

سردار اشتری ادامه داد: در صورت ایجاد مشکل یا جابجایی زائران ورود از مرز دیگری غیر از مرز ورودی مانعی ندارد.

وی با بیان اینکه همه مرزها آماده پذیرش زائران هستند، عنوان کرد: استان ایلام بخصوص شهر مهران میزبان خوبی برای زائران است و حتی منازل خود را در اختیار آنان قرار داده اند تکایا و مساجد نیز پذیرای زوار اربعین هستند.

وی اضافه کرد: نظم مناسبی در فضای شهر مهران و مسیرهای تردد زئران وجود دارد و امیدواریم در بازگشت نیز این نظم و انضباط حاکم باشد و سفر خوبی را برای زائران و مردم استان ایلام رقم بزند.

سردار اشتری برقراری نظم و امنیت را وظیفه ذاتی نیروی انتظامی دانست و یادآورشد: برقراری نظم و انضباط و رعایت آن وظیفه همه است اما مسئولیت نیروی انتظامی بیشتر است و در تلاشیم با تمام توان این نظم را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ د

تردد زوار از مرز مهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.