سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورزشکاران صاحب شناسنامه می‌شوند

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بحث بیمه ورزشکاران با جدیت در حال پیگیری است و در تلاش برای شناسنامه دار کردن ورزشکاران هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ژاله فرامرزیان   عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص سفر یک روزه خود به استان بوشهر، گفت: استان بوشهر در زمینه سرانه ورزشی در کشور جزء استان های پیشتاز است.

وی افزود: استان بوشهر ظرفیت خوبی در زمینه ورزش های آبی دارد و مقرر شد با استفاده از تعامل بین بخشی توسعه قابل ملاحظه ای را در این بخش در استان بوشهر شاهد باشیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه بیش از ۴ هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در  کشور وجود دارد، تصریح کرد: تکمیل این پروژه ها از اولویت های ما در وزارت ورزش و جوانان است.

وی بیان کرد: استان بوشهر در زمینه تکمیل پروژه های نیمه تمام جزء استان های پیشتاز کشور است که این مهم محقق نمی شود جز با همکاری مسئولین ارشد استان که در این خصوص از استاندار بوشهر قدردانی می شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بحث بیمه ورزشکاران با جدیت در حال پیگیری است و در تلاش برای شناسنامه دار کردن ورزشکاران هستیم.

فرامرزیان افزود: ورزشکارانی که در سامانه مبین ثبت نام کردند از تسهیلات لازم بیمه ای بهره مند می‌شوند.

وی در خصوص کارهای صورت گرفته برای اشتغال جوانان بیان کرد: پارسال  ۴۴ میلیارد در دو بانک عامل اعتبارگذاری شده که این دو بانک نیز دو برابر این رقم، اعتبار تخصیص دادند.

انتهای پیام/م

وجود ۴۰۰۰ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.