سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه آغاز هفتمین دوره طرح ملی دادرس برگزار شد

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفتمین دوره طرح ملی دادرس با حضور مدیر و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بهبهان و مسئول آموزش جوانان هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور مدیرآموزش و پرورش بهبهان، حبیب الله تبریزی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش این شهرستان، مرشد بهبهانی مسئول آموزش جوانان هلال احمر و دیگر اعضاء برگزار شد.

در آغاز جلسه مرشد بهبهانی مسئول آموزش جوانان هلال احمر بهبهان با بیان اهمیت طرح دادرس، لزوم آماده سازی دانش آموزان در روزهای سخت و آمادگی آنان در برخورد با حوادث ناگهانی را یادآورشد.

مسئول آموزش جوانان هلال احمر بهبهان با اشاره به آغاز فعالیت های هفتمین دوره طرح ملی دادرس از مهرماه، بر تشکیل کانونهای هلال احمر دانش آموزی و مشارکت بیشتر دانش آموزان پایه هشتم و مدارس متوسطه دوره اول شهرستان بهبهان در این طرح ملی تاکید کرد.

مرشد بهبهانی ارائه آموزش های لازم برای مدیران مدارس و مربیان مجری طرح دادرس را مهم برشمرد و آمادگی نیروهای جوان هلال احمر شهرستان  را برای برگزاری دوره ضمن خدمتی با عنوان "پای درس ماه" اعلام کرد.

در ادامه جلسه رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان حضور فعال مدارس متوسطه دوره اول در هفتمین دوره طرح ملی دادرس، جهت ایجاد شور و نشاط در دانش اموزان همراه با آموزش های کاربردی را از نیازهای لازم مدارس دانست.

انتهای پیام/م

برگزاری طرح دادرس در مدارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.