سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزم جدی دستگاه قضائی در مقابله و مبارزه با مواد مخدر

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان قلعه گنج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 8 نفر از اعضای باندهای کلان قاچاق مواد مخدر به همراه 40 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛  سجاد افشارمنش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج از عزم دستگاه قضائی در موضوع مقابله و مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 8نفر از اعضای باندهای کلان قاچاق مواد مخدر به همراه 40خرده فروش مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شده اند.

وی افزود: طی این مدت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر طی چندین عملیات مختلف که عمدتا به صورت مسلحانه صورت پذیرفته است موفق به کشف بالغ بر یک تن و 550کیلوگرم از انواع مواد مخدر شده اند.

وی گفت :در این رابطه مقادیری سلاح و مهمات جنگی به همراه سایر تجهیزات لجستیکی از جمله 13 دستگاه خودروی سواری و 7دستگاه موتور سیکلت از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

این مقام قضائی با اشاره به اینکه سوداگران مرگ محموله های سنگین مواد مخدر را معمولا از مرزهای شرقی کشور به مقصد استان های عمقی کشور بارگیری می کنند،افزود : اولویت دستگاه قضائی برخورد با اعضا و باندهای کلان مواد مخدر است .

افشارمنش به موضوع مبارزه با خرده فروشان موادمخدر در کنار مبارزه با باندهای کلان قاچاق مواد مخدر اشاره کرد و گفت :در راستای مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر 40توزیع کننده فعال موادمخدر در سطح شهرستان شناسایی و دستگیر شده اند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان قلعه گنج افزود :با دستور دادستانی7مکان توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان پلمب گردیده است.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.