سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش کمیته امداد برای کاهش فقر در جامعه

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می‌نماید تا فقر را در جامعه کاهش دهد و از وقوع محرومیت جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حبیب الله آسوده مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی در دیدار با فرماندار تربت جام گفت: براساس روایات و آموزه‌های اسلامی هر قدمی که برای انجام کار خیر برداشته می‌شود ، آن حرکت در مسیر اتصال و قرب به خداوند صورت گرفته است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره)  باتوجه به مشکلات اقتصادی و تورم موجود در سطح کشور و بنابر وظیفه ذاتی خود در پی محرومیت زدایی از خانواده‌های نیازمند است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: در نظام اسلامی تمام فعالیت ها، چه در سطح خانواده و چه در سطح کشوری براساس اصول و ارزش‌های دینی انجام می‌گیرد.

آسوده افزود: ترویج  پرداخت زکات در جامعه دارای اهمیت فراوانی است و زکات پل ارتباطی بسیار قوی بین مردم و حکومت اسلامی است و انسان‌هایی که مال خود را در کمک به محرومان انفاق می‌کنند، برکات والایی از جانب خداوند به آنان می‌رسد و هم چنین پرداخت زکات زمینه ساز وحدت وهمدلی مسلمان است وعظمت جمهوری اسلامی را نیز به همراه خواهد داشت.

همچنین مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام گفت: عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای فقر زدایی و حمایت از اقشار محروم جامعه رضایت بخش بوده و این نهاد پرچم دار خدمت صادقانه و اثرگذار است.

وی افزود: عملکرد این نهاد به صورت برنامه‌ای و علمی و توفیقات آن در امر اشتغالزایی و توانمندسازی نیازمندان قابل توجه بوده و توسعه و تدوام آن می‌تواند الگوی مناسبی دراین زمینه برای سایر دستگاه‌های اجرایی باشد.

حمیدی گفت: نباید به وضعیت موجود قانع بود و باید اقدامات عملی بیشتر در راستای کاهش فاصله طبقات اجتماعی و افزایش توان اقتصادی مددجویان انجام شود.

فرماندار تربت جام ادامه داد: عملکرد مناسب و برخورد توام با عزت و احترام امدادگران شاغل در امداد امام (ره) در ردیف بهترین‌ها در مجموعه اداری شهرستان است و کارکنان سایر دستگاه‌ها باید از این نوع رفتار اداری الگو برداری کنند.

وی گفت: کمیته امداد به عنوان یک نهاد انقلابی درتحقق شعار سال که به فرمایش مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده با ورود به مقوله ارتقا فرهنگ کار و گسترش زمینه اشتغال جامعه هدف همچنین افزایش بهره وری اقدامات عملی مناسبی ارایه می‌دهد.

انتهای پیام//س. ج
 
 

کمیته امداد امام خمینی (ره) حامی محرومان ومستضعفان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.