سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر به‌زودی قطب فوتوالی کشور می‌شود

شاهقلی مدرس رشته فوتوالی گفت: بوشهر به‌زودی قطب این رشته جذاب در کشور خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فوتوالی این رشته جدید و جذاب که ترکیبی از فوتبال و والیبال است در ماه‌های گذشته توسعه زیادی در بوشهر داشته است.

پرویز عبدی پور به عنوان رئیس و طراح این رشته جدید ورزشی می‌خواهد مانند فوتبال ساحلی، فوتوالی را نیز در سواحل بوشهر گسترش دهد. 

این رشته ورزشی کم هزینه با یک تور ساده و توپ روی ماسه‌ها قابل اجراست و کشور ما نیز برای رشد آن برنامه‌های خوبی دارد.

مدرس کلاس مربی گری فوتوالی، بوشهر را یکی از استان‌های پرورش این رشته عنوان کرد و در این باره توضیح داد: بهترین کمیته ما در کشور بوشهر است که پرویز عبدی پور به خوبی تلاش کرده تا این رشته گسترش یابد. همه شهرستان‌ها در بوشهر فعال شده و مطمئن هستم استان بوشهر قطب فوتوالی کشور خواهد شد زیرا بازیکنان خوبی دارد.

شاهقلی ادامه داد: گرفتن حامی مالی مهمترین برنامه انجمن ماست و ان‌شاءالله در آینده خبر‌های خوبی خواهید شنید.

وی بیان کرد: این رشته ورزشی بسیار کم هزینه‌ است زیرا برای اعزام یک تیم به مسابقات بین المللی نهایت ۴ نفر باید راهی شوند.

شاهقلی تصریح کرد: رشته فوتوالی در کشور‌هایی مانند امارات، پاکستان و حتی تایلند به خوبی گسترش یافته و دیگر کشور‌های آسیایی هم علاقه خود را به این رشته نشان داده اند.

این مدرس، ضعف عمده انجمن فوتوالی را نداشتن مربی مدرک دار عنوان کرد و گفت:همه دغدغه انجمن ما همین است تا مربیان این رشته را به خوبی تربیت کنیم و حتی در آینده مدرس خارجی به کشور بیاوریم.

انتهای پیام/م

فوتوالی در بوشهر توسعه یافته است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.