سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضای تفاهم نامه همکاری بین چهار ارگان اداری کرمانشاه

تفاهم نامه چهار جانبه همکاری فی مابین دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان فنی و حرفه‌ای و بنیاد توسعه کار آفرینی و تعاون استان کرمانشاه صبح امروز به امضاء رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ضرورت ارتقاء توانمندی‌های فنی مهارت آموزان با هدف تقویت و گسترش فرهنگ کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار و مولد از اهداف این تفاهم نامه است .

مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : اشتغال و فراگیری مهارت موجب پیشگیری بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از جمله بزهکاری، اعتیاد و... می‌شود .

محمدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه گفت : کار فقط جنبه فیزیکی ندارد و از بعد روانی نیز بسیار حائز اهمیت است و این تفاهم نامه می‌تواند در مسیر توسعه پایدار موثر باشد

سپیده دم نماینده بنیاد توسعه کار آفرینی و تعاون کرمانشاه گفت : هم افزایی این چهار سازمان نقطه عطفی در ایجاد اشتغال در استان است و می‌تواند به یک الگوی کشوری تبدیل شود .

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : همه زیر ساخت‌ها برای کاهش نرخ بیکاری در استان آماده است و می‌توانیم با تشریک مساعی و هم افزایی بین بخشی به این مهم دست پیدا کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

ارتقاء توانمندی‌های فنی مهارت آموزان با هدف تقویت و گسترش فرهنگ کارآفرینی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.