سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسلامیان: حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا نشانه مثبتی از فوتبال ایران است

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا و نمایش تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ نشانه مثبتی از فوتبال ایران است.

محمود اسلامیان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت برگزاری دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال ایران و ونزوئلا بیان کرد: مهدی تاج و محمدرضا ساکت با توجه به مشکلی که بازیکنان ونزوئلا برای سفر به ایران دارند دنبال پیدا کردن راه حلی هستند تا این بازی در کشور دیگری برگزار شود. به همین دلیل در تلاش هستیم تا به نتیجه برسیم.

او درباره ارزیابی اش از آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران برای کسب قهرمانی جام ملت‌های آسیا گفت: تیم ما ۴۳ سال است که در جام ملت‌ها نتیجه نگرفته است، اما پتانسیل قهرمانی را در این رقابت‌ها داریم. صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا و نمایش تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ هم نشانه مثبتی از فوتبال ایران است. امیدوارم تبلور این موفقیت‌ها را هم در جام ملت‌ها ببینیم.

اسلامیان افرود: آمادگی کسب قهرمانی جام ملت‌ها در تیم ملی ایران وجود دارد چرا که  با بازیکنان و کادرفنی خوبی در این تیم حضور دارند.


بیشتر بخوانید:اسلامیان:باید سریع‌تر حریف دیگری را جایگزین تیم ملی فوتبال ونزوئلا کنیم 

حربه آمریکا برای لغو بازی فوتبال ایران و ونزوئلا خنثی شد


انتهای پیام/ 

اظهارات محمود اسلامیان درباره دیدار ایران و ونزئلا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.