سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام در دو دانشگاه علمی کاربردی و پیام نور آغاز شد

پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه و دوره‌های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام‌نور آغاز شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سوری معاون مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد کرمانشاه از پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در این مرکز خبر داد.

وی گفت: ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت در هشت کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی، از اول آبان و به صورت حضوری در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این مرکز در سه کد رشته مقطع کاردانی شامل کاردانی فنی اینترنت و شبکه‌های گسترده، کاردانی حرفه‌ای حقوق ثبتی و کاردانی حرفه‌ای حقوق حل اختلاف و پنج کد رشته مقطع کارشناسی شامل کارشناسی حرفه‌ای حقوق ثبتی، مهندسی فناوری امنیت اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری ساختمان سازی و مهندسی فناوری نقشه برداری، متناسب با ظرفیت‌های اختصاص داده شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور دانشجو جذب می‌کند.

معاون مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه افزود: ثبت نام از متقاضیان از تاریخ اول آبان آغاز شده و تا ۱۲ آبان به طول می‌انجامد.

آغاز ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام‌نور

سعیدی پور رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام‌نور خبر داد و  گفت : ثبت‌نام در دوره‌های بدون آزمون کارشناسی از ۲۵ مهرماه آغاز شده تا ۱۵ آبان ماه ادامه دارد.

وی گفت : در این دوره از داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم چهار ساله، پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) هستند، ثبت‌نام می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر داوطلبی به هر کدام از مراکز واحد‌ها مراجعه کند و رشته مورد نظر در آن واحد مرکز ارائه نشده باشد، می‌تواند در سایر مراکز ثبت‌نام کند و امکان جابه‌جایی از همان نیم‌سال نخست امکام‌پذیر است.

سعیدی‌پور تصریح کرد: اگر داوطلبی پس از شرکت در رشته‌ای قصد تغییر رشته داشته باشد این امکان با پاس ۱۲ واحد پس از یک ترم برای وی فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: دانشجو در تمامی مراکز واحد‌های دانشگاه پیام‌نور در تمامی شهرستان‌ها به صورت حضوری پذیرش می‌شود.

این مسؤول زمان ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی ارشد طرح فراگیر را از ۲۹ مهرماه تا روز یکشنبه، ششم آبان‌ماه اعلام و بیان کرد: داوطلبان شرکت در این دوره می‌توانند در سایت سازمان سنجش ثبت‌نام کنند.

وی اظهار داشت: این داوطلبان پس از قبولی در دانشگاه پیام نور از همان نیم‌سال نخست با مراجعه به دانشگاه می‌توانند از تسهیلات شهریه ۱.۴ درصد بهره‌مند شوند .

 

 

انتهای پیام/د

پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.