سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره فیلم 120 ثانیه ای ساوه

جشنواره استانی فیلم 120 ثانیه ای در شهرستان ساوه با محوریت اجتماعی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ محمودی فر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه گفت: جشنواره استانی فیلم 120 ثانیه ای در شهرستان ساوه با محوریت اجتماعی برگزار می شود.

محمودی فر افزود: این جشنواره  استانی با موضوع آسیب‌های اجتماعی در دو بخش داستانی و مستند برگزار خواهد شد که هم اکنون فراخوان ارسال آثار آن در اختیار شهرستان ها قرار گرفته است.

وی گفت:  کاهش آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ابزار هنر  موضوع  ایت جشنواره است  و شرکت‌کنندگان فیلم‌های داستانی و مستند حداکثر 120 ثانیه‌ای  خود را با محوریت موضوع آسیب‌های اجتماعی تولید و ارسال نمایند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه با اشاره به اینکه تنها آقار ابتدای سال 1395 به بعد امکان شرکت در بخش مسابقه جشنواره را دارند. افزود: آثار منتخب  در دو گروه فیلم‌های داستانی و مستند به رقابت خواهند پرداخت  که در نهایت 3 فیلم برتر در هر گروه انتخاب خواهند شد.

محمودی فر گفت:  در این جشنواره بخشی  ویژه به حمایت از کالای ایرانی اختصاص یافته است که آثار ارسالی به این بخش در قالب یک گروه مشترک به رقابت می پردازند. 

وی  اضافه کرد: علاقمندان تا 15 بهمن ماه 1397 فرصت ارسال آثار به  دبیرخانه جشنواره (انجمن سینمای جوان  ساوه) را دارند. 

انتهای پیام/ج

برچسب ها: جشنواره فیلم ، ساوه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.