سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت صنایع دستی استان ایلام :

رشته‌ دانشگاهی صنایع‌دستی در ایلام راه‌اندازی می‌شود

سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی استان ایلام از رایزنی برای پذیرش دانشجو در رشته صنایع دستی با گرایش فرش دستباف، در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ نورالدین محسنی سرپرست معاونت صنایع دستی استان ایلام گفت: با رایزنی و پیگیری‌های معاونت صنایع دستی با دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام از ترم بهمن ماه سال جاری رشته صنایع دستی در جهاددانشگاهی ایلام دایر خواهد شد و متقاضیان تحصیل می‌توانند برای ثبت نام به مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

وی از انجام فرایند درجه‌بندی کارگاه‌های تولید صنایع دستی خبر داد و افزود: طبق دستورالعمل ابلاغی از سازمان تا پایان آبان از 20کارگاه در سطح استان بازدید خواهد شد و مدارک و مستندات لازم به سازمان برای ارزیابی نهایی ارسال می‌شود.

سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی استان ایلام از برگزاری کلاس های آموزش صنایع دستی در 4 شهرستان استان خبر داد و گفت: این آموزش‌ها در رشته‌های گلیم نقش برجسته،نقاشی روی سفال،آینه کاری سنتی وگیوه‌بافی در شهرستان‌های ایوان،دره شهر،سیروان و چرداول در دوره های 45 روزه برای علاقه‌مندان به رشته‌های صنایع دستی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ د

راه‌اندازی رشته‌ دانشگاهی صنایع‌دستی در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.