سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه پیاده روی اربعین در گناوه

این نمایشگاه که نمادی از راهپیمایی اربعین از نجف تا کربلا است به مدت ده روز دایر میباشد.

رکنی حسینی امام جمعه گناوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: برپایی این نمایشگاه یک کار خوب و فرهنگی  در شهر گناوه است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه برای عزیزانی است که توفیق پیدا نکردند در راهپیمایی بزرگ اربعین در کشور عراق حضور بیابند، و با بازدید از این نمایشگاه می توانند تجسمی از راهپیمایی در کشور عراق داشته باشند.

رکنی حسینی خاطرنشان کرد: با برپایی این نمایشگا‌ها و کار‌های فرهنگی دیگر،  اربعین را می توانیم بیشتر در جامعه نهادینه کنیم.

امام جمعه گناوه گفت: برپایی این نمایشگا‌ها پیام شهدا را به تمام نسل‌های بعد انتقال می دهد و راهپیمایی اربعین یک اجتماع بزرگ و بی نظیر در جهان است و می توانیم از این اجتماع بزرگ حداکثر استفاده را در جهت ترویج اسلام ببریم.

بحرانی مسئول برگزاری نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: این نمایشگاه نمادی است از پیاده روی بزرگ اربعین که از نجف تا کربلا در کشور عراق برگزار میگردد.

وی افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه برای کسانی است که امسال نتوانستند در این پیاده روی شرکت کنند و این تداعی همان مسیر پیاده روی بزرگ اربعین در کشور عراق است.

بحرانی ادامه داد: این نمایشگاه به مدت ده روز بر روی علاقه‌مندان برپا است و همشهریان میتوانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/م

نمایشگاه  اربعین در گناوه

برچسب ها: محرم ، کربلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.