مدیر عامل پدافند غیر عامل استان بوشهر گفت: با توجه به این که شروع هفته پدافند غیر عامل تقارن با روز اربعین حسینی دارد، شعار امسال این هفته باز دارندگی در سایه حماسه حسینی نامگذاری شده است.

شعار امسال هفته پدافند غیرعامل؛ باز دارندگی در سایه حماسه حسینیچرومی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: یکی از ظرفیت‌های قانونی بسیار خوب در قانون بودجه ۱۳۹۶ استفاده از بند (ز.) تبصره ۱۲ قانون بودجه  بود که این امکان را فراهم می کرد با استفاده از یک درصد اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای دستگا‌های اجرایی استانی و شهرستانی نسبت به مصون سازی زیر ساخت‌های سیستمی ادارات استفاده شود، اما در بودجه سال جاری لحاظ نشده است.

مدیر عامل پدافند غیر عامل استان بوشهر گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار داریم این بند قانونی را که در بودجه سال جاری دیده نشده است و حمایت کننده بسیار خوبی برای پدافند غیرعامل است در سال آینده توسط قانون گذاران در بودجه دیده شود تا بتوانیم مجددا از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی ادامه داد: به منظور گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل در استان، نشستی با استاندار بوشهر برگزار و تاکید‌های ویژه‌ای بر رویکرد فرهنگی و برگزاری کارگا‌های آموزشی در این هفته شده است.

انتهای پیام/م

شروع هفته پدافند غیر عامل تقارن با روز اربعین حسینی دارد

برچسب ها: محرم ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.