سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیرعبداللهیان در دیدار اعضای هیات رئیسه دانشگاه حماه سوریه:

حفظ وحدت مردم سوریه در برابر دشمنان منجر به حفظ تمامیت ارضی سوریه شده است

اعضای هیات رئیسه دانشگاه حماه سوریه با امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل امور بین‌الملل دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای هیات رئیسه دانشگاه حماه سوریه امروز سه شنبه یکم آبان ماه با حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل امور بین‌الملل دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به رسیدن سوریه به ثبات و اینکه دولت، مردم و ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم موفق عمل کرده‌اند، گفت: جمهوری اسلامی ایران از تعیین سرنوشت سوریه توسط مردم این کشور و بدون دخالت خارجی حمایت می‌کند.

امیرعبداللهیان در ادامه گفت: ایران همواره حامی مردم و دولت سوریه در مقابله با تروریسم است و این حمایت را یک وظیفه دینی و انسانی با هدف کمک به امنیت و ثبات منطقه و سوریه می‌داند.

وی با اشاره به اهمیت حفظ وحدت مردم سوریه در برابر دشمنان گفت: امروز سوریه علیرغم مشکلات فراوان از جنگ با تروریسم پیروز شده و اینکه این وحدت منجر به حفظ تمامیت ارضی سوریه شده است اهمیت بالایی دارد.

دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل امور بین‌الملل، در پایان این دیدار سفر دانشمندان و نخبگان دو کشور ایران و سوریه را جهت توسعه و همکاری‌های علمی و فرهنگی فی‌مابین حائز اهمیت خواند و گفت: از گسترش تبادلات علمی و دانشگاهی دو کشوراستقبال می‌کنیم.

اعضای هیات رئیسه دانشگاه حماه سوریه، جایگاه ونقش جمهوری اسلامی ایران در حفظ ثبات و یکپارچگی سوریه را مهم و حیاتی ارزیابی کردند و تاکید کردند: حمایت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از مردم سوریه همواره نقش اساسی در کمک به امنیت سوریه و ثبات منطقه ایفا کرده است.

دانشمندان و نخبگان دانشگاه حماه سوریه در ادامه سخنان خود افزودند: نگاه راهبردی رهبری جمهوری اسلامی ایران و کمک مردم، دولت و مجلس شورای اسلامی به سوریه در مبارزه با تروریسم، ثبات و امنیت را به سوریه بازگرداند و این همکاری و حمایت هیچگاه از دید مردم سوریه مغفول نخواهد ماند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.