سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام :

وجود بیش از 350 پارکینگ شناسنامه دار در مهران/ زائران نگران جای پارک در مهران نباشند

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از وجود 350 پارکینگ شناسنامه دار در شهر مهران خبرداد و گفت: زائران نگران جای پارک خودروهایشان نباشند.

محسن ناصری فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام گفت: در شهر مهران بیش از 350 پارکینگ شناسنامه دار با ظرفیت پارک 80 هزار خودرو بصورت ثابت وجود دارد.

وی با بیان اینکه حدود40 تا 45 درصد از ظرفیت پارکینگ های شهر مهران پرشده است اظهار کرد: به اندازه کافی در پارکینگ های شهر مهران جا برای پارک خودرو وجود دارد و رانندگان گرامی نگران جای پارک برای خودروهایشان نباشند.

ناصری در ادامه از رانندگان و زائران خواست از پارک خودرو در حاشیه معابر اصلی ، تقاطع ها و چهار راه های شهر مهران خودداری نمایند.

وی در ادامه خواب آلودگی را عامل اصلی تصادفات درون شهری در مهران دانست و به رانندگان توصیه کرد : پس از هر 2 ساعت رانندگی حتما چیزی حدود 10 دقیقه استراحت نمایند و سپس به مسافرت خود ادامه دهند .

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام همچنین از کاهش تصادفات رانندگی درون شهری در شهر مهران خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه امسال تصادفات فوتی در شهر مهران نداشته ایم.

انتهای پیام/ د

پارکینگ های شناسنامه دار در مهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.