رییس پلیس راه استان ایلام از ممنوعیت تردد کامیون در مسیر های منتهی به شهرستان مهران خبر داد.

تردد کامیون در محورهای منتهی به مهران ممنوع

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:  رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام اعلام کرد: با توجه به افزایش تردد خودروها در مسیرهای منتهی به مهران و به منظور سهولت در تردد اتوبوس ها و جلوگیری از حوادث احتمالی تردد هرگونه خودروهای سنگین از 30 مهرماه ممنوع خواهد بود.


وی افزود: در حال حاضر هم اکنون تردد تدریجی خودروهای زائران حسینی در جاده های استان با سهولت در حال انجام است و ترافیک کاملا روان و تردد خودروها بدون مشکل انجام می شود.


همتی زاده با اشاره به آغاز فصل بارندگی ها در نقاط مختلف استان ایلام بیان کرد: با شروع بارندگی ها احتمال لغزندگی جاده ها و ریزش کوه وجود دارد که ضروری است زائران در طول مسیر حرکت به علائم راهنمایی و رانندگی توجه کرده و از عجله و شتاب پرهیز کنند.


وی از راه اندازی سامانه سپهتن در پایانه برکت نیز خبر داد و تصریح کرد: ایستگاه ثبت ساعت و نصب سامانه پایش تردد هوشمند ناوگان حمل مسافری (سپهتن) در ایام اربعین 97 در پایانه مسافربری برکت شهرستان مهران نصب شده است.


وی گفت: با توجه به افزایش تردد خودروهای عبوری زائران طی روزهای آینده، تمامی رانندگان اتوبوس که جهت حمل و جابجایی زائران عتبات عالیات در مرز مهران تردد دارند باید در پایانه برکت که مبدا و مقصد اتوبوس ها تعیین شده اقدام به ثبت ساعت کنند در غیر این صورت حق حمل مسافر را نداشته و مدارک آنها توسط پاسگاه مسیر اخذ و اجازه تردد نخواهند داشت.

انتهای پیام/ه

تردد زائران در مسیر مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.