سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برقراری امنیت کامل در مرزهای شلمچه و چذابه

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده امنیت کامل در مرزهای شلمچه و چذابه برقرار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان در شلمچه گفت: نیروی انتظامی تمامی تمهیدات و اقداماتی را که باید برای تامین امنیت و نظم در بخش های نظامی و ترافیکی زائران در 2مرز چذابه و شلمچه داشته باشد به عنوان کمیته امنیتی و انتظامی ستاد اربعین استان خوزستان با همکاری سپاه، بسیج و ارتش از ورودی استان تا پایانه ها تدارک دیده است.

وی افزود: امنیت در مواکب، توقفگاه ها، پارکینگ ها، مواکب بین شهری و داخل شهری بین نیروهای امنیتی تقسیم شده است. امنیت مواکب درون شهرها توسط سپاه و نیروی انتظامی تامین شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: از ابتدای آغاز همایش اربعین حسینی تاکنون هیچگونه مشکل امنیتی در مرزهای شلمچه و چذابه نداشتیم.

سردار عباس زاده به اخذ ویزا از مراکز معتبر توسط زائران تاکید کرد و افزود : از ماه های پیش، اخذ ویزا در مراکز معتبر توسط مسئولان انتظامی و امنیتی به زائران گوشزد شده تا با مشکل جعل ویزا مواجه نشوند.

وی گفت: به طور حتم کسانی که با ویزای جعلی به مرز مراجعه کنند با مشکل مواجه خواهند شد و در صورت ورود به کشور عراق با مجازات سنگینی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/ د

امنیت کامل در دو مرز شلمچه و چذابه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.