سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزش باد در قصرشیرین با سرعت ۱۱۲ کیلومتر در ساعت

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از وزش باد با سرعت ۱۱۲ کیلومتر در ساعت در قصرشیرین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ قاسمی کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از وزش باد با سرعت ۱۱۲ کیلومتر در ساعت در قصرشیرین خبر داد و گفت : هسته اصلی بارش‌ها از جو کرمانشاه عبور کرده، اما تا آخر هفته بارش‌های پراکنده در سطح استان خواهیم داشت.

وی با اشاره به سامانه ناپایداری که طی چند روز اخیر جو استان را تحت تاثیر قرار داده و باعث بارندگی و وزش باد شد، گفت : طی روز گذشته (۲۹ مهر) شاهد وزش باد شدید ناشی از این موج ناپایدار بودیم، به گونه‌ای که سرعت وزش باد در قصرشیرین به ۱۱۲ کیلومتر در ساعت هم رسید.

وی افزود: در شهر کرمانشاه هم وزش باد با سرعت ۳۰ کیلومتر در ساعت را داشتیم که چندان زیاد نبود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه احتمال وزش باد برای امروز (۳۰ مهر) را بعید ندانست و عنوان کرد: البته شدت وزش باد مانند دیروز نخواهد بود.

قاسمی درباره بارندگی‌های سطح استان نیز یادآوری کرد: هسته اصلی بارش‌ها روز گذشته از جو استان خارج شد، اما احتمال رگبار‌های پراکنده همچنان تا روز پنجشنبه (سوم آبان) وجود دارد.

وی با اشاره به موج ناپایداری که آخر هفته وارد جو استان می‌شود، تاکید کرد: اگر این موج تضعیف نشود بارش‌های خوبی در روز‌های پنجشنبه و جمعه خواهیم داشت .

 

 

انتهای پیام/د

تا آخر هفته بارش‌های پراکنده در سطح استان خواهیم داشت

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.