سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست مدیریت رفع تخلفات شهرداری همدان اعلام کرد:  

 جمع آوری بیش از ۸ هزار مورد سد معبر در شش ماهه امسال

سرپرست مدیریت رفع تخلفات شهرداری همدان از جمع آوری بیش از 8392 مورد سد معبر توسط واحد رفع سدمعبر شهرداری همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین مردانی سرپرست مدیریت رفع تخلفات شهرداری همدان با توجه به برگزاری اجلاس جهانی گردشگری در آبان ماه و نیز مطالبات عموم شهروندان، دستفروشان و بساط گستران میدان آرامگاه باباطاهر، بلوار فرشچیان، میدان حضرت امام (ره) میدان آرامگاه بوعلی بصورت کامل جمع آوری شدند.

وی  با بیان اینکه 3127 مورد اخطاریه از سوی این واحد صادر شده است اظهار داشت: ضبط لوازم، ابزار آلات و جمع آوری بیش از 267 مورد مصالح ساخت و ساز غیر قانونی توسط واحد کنترل ساختمان، اجرای 14 حکم تخریب و 87 حکم پلمپ صادره از کمیسیون ماده صد توسط واحد اجرای احکام، اخذ 75 مورد حکم تخریب، 13 مورد حکم پلمپ و 134 مورد تشکیل پرونده توسط واحد فنی از اقدامات شش ماهه مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان میباشد.

سرپرست مدیریت رفع تخلفات شهرداری همدان اضافه کرد: در این مدت واحد رفع سد معبر اقدام به جمع آوری دستفروشان و بساط گستران گنجنامه و ساماندهی آنها در بازارچه بوستان شهید ساعی نموده است.

مردانی ادامه داد با توجه به انتخاب همدان بعنوان پایتخت گردشگری آسیایی در سال 2018 و نیز در پیش بودن برگزاری اجلاس جهانی گردشگری (UNWTI) در آبان ماه و نیز مطالبات عموم شهروندان دستفروشان و بساط گستران میدان آرامگاه باباطاهر، بلوار فرشچیان، میدان حضرت امام (ره) میدان آرامگاه بوعلی بصورت کامل جمع آوری و  پیاده راه اکباتان و بوعلی در ساعات روز پاکسازی و چرخیهای میوه فروش خیابان شهدا و باباطاهر نیز ساماندهی شدند.

وی به انتقال پرنده فروشها به مکان در نظر گرفته شده در محوطه پشت ترمینال سابق همدان اشاره کرد و افزود: دیوارکشی این محوطه جهت بازارچه پرنده فروشها در دستور کار شهرداری قرار دارد.

سرپرست مدیریت رفع تخلفات شهرداری همدان به انتقال بساط گستران کهنه فروش پیاده راه اکباتان به محوطه نظربیک بصورت موقت اشاره و ادامه داد: با همکاری و اقدامات کارشناسی شده سازمان ساماندهی مشاغل شهری  تعداد بازار روزها جهت کلیه دستفروشان و بساط گستران سطح شهر همدان جانمایی و افزایش خواهد یافت.

مردانی ادامه داد: گشت های سیار خودرویی و موتوری بصورت شبانه روزی و بدون وقفه اقدام به کنترل ساخت و سازهای غیر قانونی در محدوده، حریم و باغات حاشیه شهر نموده و با عوامل ساخت و ساز غیر مجاز بدون اغماز و تبعیض برخورد خواهند کرد.

وی کلیه اقدامات انجام شده مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری را بر حسب وظیفه ذاتی و قانونی شهرداری برشمرد و افزود مجری تبصره 1 بند 2 ماده 55 و ماده 100 قانون شهرداریها، واحد رفع سد معبر و کنترل ساختمان می باشد، که انجام هر چه بهتر این قوانین نیاز به همکاری کلیه دستگاههای اجرایی علی الخصوص دستگاه محترم قضایی، نیروی انتظامی ، جهاد کشاورزی، بهداشت، اصناف و نیز عموم شهروندان دارد.

انتهای پیام/

جمع آوری دست فروشان در همدان

برچسب ها: دستفروشان ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.