شهردار اسدآباد گفت: مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در این شهرستان بزودی راه اندازی می شود.

مرکز معاینه فنی در اسدآباد راه اندازی می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،کاظم سعیدی، شهردار شهر اسدآباد بیان کرد: با توجه به نیاز اساسی شهرستان به مرکز معاینه فنی خودروهای سبک به منظور رفاه حال مردم ،شهرداری اسدآباد با همکاری شواری اسلامی شهر مجوز ایجاد مرکز معاینه فنی را اخذ کرده که در آینده نزدیک این شهرستان نیز از این مرکز  بهره مند خواهد شد.

وی در ادامه اتمام پروژه های نیمه تمام را در اولویت کار شهرداری این شهر برشمرد و افزود:سعی و تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی به سرانجام رساندن پروژه های عمرانی نیمه تمام بوده که امیدواریم با تزریق بودجه های مناسب در آینده شاهد بهره برداری این طرح ها باشیم.

 شهردار شهر اسدآباد در ادامه از ایجاد 4 بازار روز برای دست فروشان میوه و تره بار در این شهر خبر داد و تصریح کرد:به منظور کاهش بارترافیکی در نظر است تا در آینده  نزدیک 4 نقطه از شهر اسدآباد شامل ورودی شهرک سیداحمد ،محوطه ترمینال روستایی ، ساختمان قدیم جهاد سازندگی و حدفاصل بین شهرک شهرداری و فرهنگیان به این مهم اختصاص داده شود.

سعیدی سد معبر را تضییع حقوق شهروندی دانست و گفت:بسیاری از پیاده روها و معابر شهر اسدآباد در گیر این معضل است که از عموم کاسبان و اصناف تقاضا داریم به حقوق شهروندی احترام بگذارند چرا که در  صورت دریافت تذکر و اجرایی نشدن آن با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

وی با تأکید بر ضرورت و نیاز به احداث پارکینگ های عمومی در نقاط مختلف شهر خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش چشم گیر خودروهای شهر اسدآباد می طلبد که در مناطق پر تردد شهر برای کاهش بارترافیک پارکینگ های عمومی احداث شود که در این راستا شهرداری شهر از سرمایه گذاران بخش خصوصی  احداث پارکینگ  به طور جد حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/ب

راه اندازی مرکز معاینه فنی در اسدآباد

برچسب ها: معاینه فنی ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار