سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴ تیم موتورسوار تصادفات احتمالی در مهران را بررسی می کنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: چهار تیم موتورسوار آمادگی رسیدگی فوری به تصادفات احتمالی زائران درمعابر درون شهری مهران را دارند.

 

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  محسن ناصری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام  اعلام کرد : با افزایش ترددها در شهر مهران و با تصمیم شورای ترافیک استان چهار تیم موتورسوار آمادگی رسیدگی فوری به تصادفات احتمالی زائران درمعابر درون شهری مهران را دارند.

وی افزود : تصادفات خسارتی که طرفین دارای بیمه نامه شخص ثالث و اختلاف نظری باهم درخصوص مقصر نداشته باشند نیازی به حضور پلیس درصحنه و تنظیم گزارش نبوده و طرفین می توانند مستقیماً به شرکت بیمه مراجعه و خسارت دریافت کنند.

ناصری تاکید کرد : خوشبختانه از شروع طرح ترافیکی اربعین حسینی (ع ) تاکنون هیچ گونه تصادف منجر به فوت در معابر درون شهری مهران روی نداده که نشان از توجه و رعایت قوانین و مقررات ازسوی زائران گرامی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در ادامه از زائران خواست : از ارتکاب هرگونه تخلف حادثه ساز و انجام رفتارهای مخاطره آمیز که زمینه ساز بروز حوادث رانندگی است به شدت اجتناب کنند.

انتهای پیام/ه

نظارت پلیس راهور بر اعمال ترافیکی در مهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.