سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمریکا همواره در حال توطئه علیه کشورمان است

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت:آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در حال توطئه علیه کشورمان بوده ، اما اتحاد و انسجام مردم ،آمریکا را شکست داده و مجبور به عقب‌نشینی کرده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرضا با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت:  آمریکا به دلیل توان نظامی ایران قصد حمله نظامی به کشورمان را ندارد به همین دلیل به تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران روی آورده و با اعمال تحریم‌ها به دنبال به چالش کشیدن انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این‌که آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در حال توطئه علیه کشورمان بوده است اما اتحاد و انسجام مردم ایران و روحیه ولایتمداری آنان آمریکا را شکست داده و مجبور به عقب‌نشینی کرده است ، بر حفظ وحدت، انسجام و همگرایی و دوری از جناح‌گرایی تأکید کرد و گفت : باید با پیروی از رهبر معظم انقلاب و برای حفظ کشور و انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدهای دشمنان از تفرقه دوری کنیم.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که آمریکا با خروج از برجام و دیگر تعهدات بین‌المللی همیشه بدعهدی و بی‌اعتمادی خود را ثابت کرده است ، عنوان کرد : ملت ایران از پیروزی انقلاب تاکنون همواره با تحریم‌ها و کارشکنی‌های آمریکا روبه‌رو بوده است، باید برای حفظ کشور و شکست توطئه استکبار جهانی متحد باشیم.

محمودی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره دلایل اجرا نشدن قانون حمایت از حقوق معلولان ، خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین دغدغه و مشکلی که معلولان با آن روبه رو هستند، اشتغال است، باید شغلی مناسب برای این افراد در نظر گرفته شود و مسؤولان و جامعه شرایطی را فراهم کنند تا اشتغالزایی معلولان فراهم شود.

وی با تأکید بر این‌که قانون جامع حمایت از حقوق معلولان باید کامل اجرا شود ، گفت : بخش خصوصی و کارآفرینان و صاحبان تولید و خدمات می‌توانند فرصت‌های شغلی برای معلولان ایجاد کنند تا معلولان هم در سطح جامعه نقش بسزایی ایفا کنند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعامل معلولان با نمایندگان مجلس و بیان مشکلات‌شان ، افزود : با آگاهی یافتن از مشکلات معلولان نمایندگان می‌توانند با توجه به وظایف نظارتی خود ورود پیدا کنند.

وی با اشاره به  نبود مناسب‌سازی معابر و ادارات برای معلولان ، خاطرنشان کرد:  شهرداری‌ها و اعضای شوراهای شهر می‌توانند از هزینه‌های غیرضروری پرهیز کنند و هزینه‌ای برای مناسب‌سازی شهر اختصاص دهند.

محمودی با بیان این‌که قانون‌گذاری و نظارت جزو  وظایف نمایندگان مجلس است ، بیان کرد : بعضی از  ادارات، سازمان‌ها و مجموعه‌های دیگر باید به موضوع مناسب‌سازی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با تأکید بر این‌که همه نهادها و سازمان‌ها در قبال تک تک افراد معلول مسؤول هستند، اذعان کرد: قانون درباره معلولان نوشته شده است، نقاط ضعفی در قانون و اجرا وجود دارد، اما وقتی کم‌کاری انجام شود نمایندگان باید ورود پیدا کنند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس با بیان اینکه باید به قشر معلول جامعه که جمعیت کمی هم نیستند، رسیدگی شود، خاطرنشان کرد: نباید در جامعه نسبت به معلولان و توان‌خواهان بی‌تفاوت باشیم این قشر با توجه به مشکلات متعددشان نیاز به یک نگاه ویژه‌ای در همه زمینه‌ها دارند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مشکل کم آبی شهرستان شهرضا ، اظهار داشت : در یک دهه گذشته کشور با بحران خشکسالی و کم آبی مواجه بوده است باید برای مقابله با این بحران در کشور، استان اصفهان و شهرستان شهرضا از طرح‌های کوتاه و بلندمدت استفاده کرد.

محمودی با بیان این‌که یکی از راه‌های تأمین آب در کوتاه مدت حفر چاه آب است ،گفت : خشکسالی بر کیفیت آب شهرضا اثر گذاشته است و شوری و کیفیت نامناسب آب آشامیدنی سبب نارضایتی مردم شده است.

وی با تأکید بر این‌که باید از منابع موجود آبی استفاده بهینه شود ، افزود : کیفیت نامناسب آب آشامیدنی در شهرضا مردم را به استفاده از آب معدنی و دستگاه‌های تصفیه آب مجبور کرده است این موضوع علاوه بر اعمال هزینه به مردم سبب هدر رفت آب می‌شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد ضعیف مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در رسیدگی به مشکلات مردم شهرضا، اذعان کرد: شهرستان شهرضا به نصب یک دستگاه آب شیرین‌کن نیاز ضروری دارد و نصب این دستگاه هزینه چندانی ندارد.

انتهای پیام/م

کیفیت نامناسب آب آشامیدنی در شهرضا سبب نارضایتی مردم شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.