سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

آیین معارفه دانشجویان جدیدالورود با حضور رییس دانشگاه، معاونین و مهمانان مدعو در سالن سینمایی شهید آوینی برگزار شد

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آیین گفت: دانشجویانی که در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مشغول به تحصیل می‌شوند باید در کنار علم‌اندوزی با فراگیری مهارت‌های اجتماعی و فرهنگی و پایبندی به اخلاق از فرهیختگان جامعه خود باشند.

دکتر سعید کشمیری با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان ورودی سال ۹۷ دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دوران تحصیلی شما در دانشگاه زمانی پربارتر خواهد شد که همراه با کسب مهارت‌های اجتماعی، رعایت نظم و انجام فعالیت‌های فوق‌برنامه و ورزشی باشد.

دکتر کشمیری با اشاره به سهیم بودن خود در شادی دانشجویان جدید به مناسبت قبولی در آزمونی سخت و پذیرش در دانشگاه، افزود: دیدار با دانشجویان به‌ویژه دانشجویان ورودی در هرسال از بهترین لحظات ممکن برای رییس دانشگاه است.

وی خطاب به دانشجویان گفت: ورود دانشجو به دانشگاه یادآور روز‌هایی دانشجویی همه ماست، روز‌هایی که مانند این روز‌های شما سرشار از شور جوانی بوده و برای آینده‌ای بهتر تلاش می‌کردیم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن خوش‌آمد گویی ویژه به دانشجویان جدیدالورود، بیان داشت: ثمره ۷ سال تلاش جهاد گونه در عرصه فراگیری علم و دانش به تخصص و اخلاق متصل می‌شود و این دو به‌مانند بال‌های جدانشدنی یک پرنده هستند.

مهندس محمدمهدی محمدی با آرزوی آینده‌ای پربار علمی، اجتماعی و معنوی برای دانشجویان جدیدالورود افزود: میل به خدمت به همنوعان در کنار علم‌اندوزی که با تلاش شبانه‌روزی به دست می‌آید تحسین‌برانگیز است.

جوان اهل نشاط است و نباید تماشاچی باشد

معاون دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز با تبریک ورود دانشجویان جدید به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: جوان اهل نشاط و سرشار از انرژی است و نباید تماشاچی باشد.

حجت‌الاسلام سید عبدالجلیل حسینی، ضمن تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: دانشجو با ورود به دانشگاه باید در همه حوزه‌های علمی، فرهنگی، معنوی، هنری و ورزشی فعالیت داشته باشد.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: ورود آگاهانه به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی دانشگاه نشان‌دهنده این است که دانشجو برای اندیشه خود ارزش قائل است.

وی داشتن روحیه امید را بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: امید داشتن انسان را به تلاش و حرکت و مطالبه وا‌داشته و موجب می‌شود در زندگی مؤثر و باانگیزه حرکت کرده و به کسب مدارج علمی و اجتماعی بپردازید.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.