سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کامل خراسان رضوی برای میزبانی از زائران رضوی در دهه پایانی ماه صفر

استاندار خراسان رضوی گفت:تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها، آستان قدس رضوی و بخش خصوصی با آمادگی کامل به عزاداران دهه پایانی صفر (ع) خدمات ارائه خواهند کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی همزمان با نخستین سالگرد افتتاح رادیو زیارت  تقدیر از تمامی کارکنان و دست اندرکارانی که در شکل گیری و راه اندازی این رادیو سهیم بوده اند گفت:رسالت اصلی رادیو زیارت، پیام رسانی در حوزه فرهنگ رضوی و زیارت است.

وی افزود: ماموریت ویژه رادیو زیارت در مناسبت‌های خاص مانند اربعین و دهه آخر صفر پیام رسانی و ارائه اطلاعات مورد نیاز به زائران و نیز ارتقا فرهنگ زیارت می‌باشد.
 
استاندار خراسان رضوی گفت:مشهد  سالانه میزبان بیش از ۳۱ میلیون زائر داخلی و خارجی است و رادیو زیارت می‌تواند نقش به سزایی در نهادینه کردن فرهنگ میزبانی و ارائه سیره و منش امام رضا (ع) را ایفا کند.

رشیدیان با تاکید بر ارتقا کیفی و محتوایی برنامه‌های رادیو زیارت در طول سال گذشته گفت: رادیو زیارت می‌تواند مقدمه‌ای برای راه اندازی سیمای زیارت باشد اگر چه این رادیو هم اکنون نیز فعالیت‌های تصویری دارد.

وی تصریح کرد: مشهد الرضا به برکت وجود ثامن الحجج (ع) که مظهر مهربانی، علم و آگاهی، تعامل و گفتگو است ظرفیت آن را دارد که نقطه کانونی برای تعامل بین مسلمانان جهان باشد. مشهد میتواندبه مکانی برای حل اختلافاتی کشور‌های اسلامی تبدیل شود. نقش رسانه هایی، چون رادیو و در آینده سیمای زیارت در این زمینه در کنار علما و بزرگان می‌تواند بسیار برجسته باشد.
 
انتهای پیام//م.ص


حضور استاندارخراسان رضوی در مراسم نخستین سالگرد افتتاح رادیو زیارت

برچسب ها: رادیو ، اربعین حسینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.