سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی:

بیست و هفتمین دوره اجلاسیه سراسری نماز به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی گفت:در شش ماه نخست امسال 50 هزار دانش آموز از سراسر کشور برای زیارت وارد مشهد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام امرالله سبحانی نیا رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در حاشیه رونمائی از پوستر ساجدان عاشق در صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی گفت: مسابقه رادیوئی ساجدان عاشورا با موضوع آشنائی با سیره شهدای کربلا با همکاری شهردای، صدا و سیما، تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز، اوقاف و امور خیریه و فرهنگ و ارشاد در حال برگزاری است.

 

وی تصریح کرد:مسابقه کتابخوانی از کتاب دعوت با هدف توانمند سازی خانواده ها نسبت به شیوه های دعوت فرزندان به نماز و بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز با موضوع شیوه های دعوت به نماز از مهمترین برنامه های این ستاد است.

 

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی گفت: در شش ماه نخست امسال 50 هزار دانش آموز از سراسر کشور برای زیارت وارد مشهد شدند و برای هر 1100 نفر یک روحانی برای تبیین جایگاه نماز در نظر گرفته شده است و درصدد هماهنگی با آستان قدس رضوی برای پذیرش 50 هزار دانش آموز متوسطه تا پایان سال هستیم.

رسانه ملی تا کنون نقش مهمی در زمینه نماز و قرآن ایفاء کرده است

محسن نصرپور مدیر کل صدا و سیما خراسان رضوی هم در این نشست با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال 12 هزار دقیقه در رادیو، 12 هزار و 621 دقیقه در سیما و 152 دقیقه در خبر برنامه و گزارش تولید شده است گفت: پارسال 20 هزار و 829 دقیقه برنامه رادیوئی، 25 هزار و 205 دقیقه برنامه تلویزیونی و 385 دقیقه گزارشهای خبری از این مرکز تولید و پخش شد.

 

وی با اشاره به نقش نماز در زندگی افراد تصریح کرد: رسانه ملی تا کنون نقش مهمی در زمینه نماز و قرآن ایفاء کرده است که نمونه آن تولید و پخش جمع خوانی قرآن در حرم مطهر رضوی، مراسم بزرگ اربعین، اقامه نماز تاسوعا و عاشورا است.

انتهای پیام//ح.ص

برچسب ها: نماز ، دانش آموزان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.