سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرصتی برای مردم سیل زده تنکابن

بانکها به سررسید اقساط مردم سیل زده فرصت دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابراهیم عسگرپور معاون برنامه ریزی فرمانداری تنکابن در جلسه شورای اداری این شهرستان باقدردانی از مردم صبور و بافرهنگ تنکابن در حادثه سخت و تلخ سیل خسارت بار مهرماه گفت: مدیریت بحران شهرستان از دقایق ابتدایی سیل و بطور شبانه روزی تلاشهای بسیار زیادی داشتند و جهادی کار کردند تا بخشی از مشکلات در کمترین زمان برطرف شود.

وی افزود: زلزله و برف اگر منازل را تخریب کند زمین میماند اما متاسفانه سیل املاک و زمین کشاورزی و دام مردم را از بین برد و زمینی وجود ندارد که بخواهند دوباره آغاز کنند.

عسگرپور گفت: مردم زیادی درگیر اقساط بانک هستند و از بانکها میخواهیم به مردم مهلت دهند چرا که تلاش چندین ساله مردم در چندساعت نابود شد.

معاون فرماندار تنکابن به مشکلات اذوقه دامداران مناطق بالادست این شهرستان اشاره کرد و گفت: به تمام تلفن و درخواست مردم در بحران سیل پاسخ و بلافاصله از سوی ستاد پشتیبانی خدمت رسانی شد.

حسن باقری معاون عمرانی فرماندار تنکابن نیز در این جلسه با بیان اینکه اعتماد رییس ستاد بحران به نیرو‌های شهرستان و تقسیم کار باعث کاهش فشار‌ها و بالارفتن توان مدیریتی شد گفت:: مستند سازی سیل باید هرچه سریع‌تر انجام شود چرا که برای مدیریت آینده بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: حجم سیل و خسارات به حدی بود که بازگشایی محور‌ها بسیار سخت کرده بود، اما در اسرع وقت انجام شد و گا‌ها روزانه در ۲۴ جبهه کاری در شهرستان فعالیت و خدمات رسانی صورت میگرفت.

معاون عمرانی فرمانداری تنکابن با بیان اینکه عدم آموزش لازم به شورا‌ها و دهیاران باعث شد گا‌ها برخی اقدامات احساسی و از روی بی تجربگی انجام شود افزود: مدیران محلی بهترین نیرو‌ها برای مواقع بحران هستند که باید آموزش‌ های لازم به این مدیران داده شود.

وی افزود: ساخت و ساز‌ها در مواقع غیربحران به خوبی مدیریت نمی‌ شود و این موضوع باعث شد ۲۷ واحد مسکونی ۱۰۰ درصد در بحران اخیر سیل تخریب شد.

باقری گفت: واگذاری ماشین آلات به بخش خصوصی، خراب بودن ماشین‌ها و نبود راننده ماشین آلات از جمله مشکلات امکانات شهرستان بود که باید این ماشین آلات ساماندهی شود.

معاون عمرانی فرماندار تنکابن افزود: بسیاری از مدیران بیش از توانشان کار کردند و برخی مدیران و دهیاران نیز در سیل بی تفاوت بودند که باید روند فعالیت مدیران ارزیابی و لحاظ شود.

انتهای پیام/ م

کمک بانک ها به سیل زدگان غرب مازندران

برچسب ها: حوادث ، بارش باران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.