سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصاویر و والپیپر‌های زیبا به مناسبت اربعین حسینی (ع)

به مناسبت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدلله الحسین‌(ع) والپیپرهایی را برای شما مخاطبین گرامی گردآوری کرده ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیستم صفر مصادف با اربعین حسینی، روزی است که اسرای کربلا از شام به مدینه مراجعت کردند و همچنین در این روز جابر بن عبدالله انصاری‌، صحابی پیامبر خدا(ص) از مدینه به ‌کربلا وارد شد تا قبر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را زیارت کند. گفتنی است؛ که جابر نخستین کسی است که قبر آن ‌حضرت(ع)  را زیارت کرد.

طبق سفارشات ائمه معصومین(ع) بر زیارت حرم امام حسین(ع) در روز اربعین، شیعیان و دلدادگان حضرت(ع) هر ساله در این ایام به سوی کربلا حرکت کرده و با پای پیاده برهنه به زیارت امام حسین(ع) می شتابند و در این روز میلیون‎ها شیعه عراقی و غیرعراقی در این روز بر مزار امام حسین (ع) جمع می‎شوند.

از اعمال مهم روز اربعین که در مفاتیح الجنان به طور مفصل بدان اشاره شده است؛ خواندن «زیارت اربعین امام حسین(ع)» و پس از آن خواندن دو رکعت نماز است.

به همین مناسبت مجموعه ای از از والپیپرها و پوسترهای ویژه این روز را برایتان گردآوری کرده ایم که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: اربعین ، کربلای معلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.