سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی ؛

خرید توافقی گامی به سوی کنترل بازار

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: خرید توافقی ۱۷۲ هزار و ۲۳۱ تن محصولات کشاورزی،دامی و نهاده‌ها توسط شبکه‌های این نهاد از ابتدای امسال انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، اسفندیاری مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: در اجرای طرح خرید توافقی محصولات کشاورزی، دامی و توزیع نهاده‌ها از آغاز امسال ۱۷۲ هزارو ۲۳۱ تن محصول و نهاده به ارزش اقتصادی بیش از ۵ هزار میلیارد ریال خریداری شده است.

وی تصریح کرد: بیشترین مقدار خرید این محصولات شامل ۷۹ هزارو ۲۷۳ تن جو، ۲۶ هزارو ۵۱۵ تن سبوس، ۳۱ هزارو ۶۰۶ تن ذرت، ۲ هزارو ۷۴ تن ذرت علوفه‌ای، ۳۲ هزارو ۷۰۰ تن شیر و ۶۳ تن زعفران بوده است و در غالب خرید‌های تضمینی هم بیش از ۶۸ هزار تن گندم و ۶ هزارو ۴۰۰ تن کلزا از کشاورزان استان خریداری شده است.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت:سازمان تعاون روستایی آمادگی دارد تا اگر تسهیلاتی با سود ارزان‌تر در اختیار تعاونی‌ها قرار گیرد نسبت به خرید توافقی به صورت وسیع‌تر اقدام نماید.

اسفندیاری افزود: خرید توافقی گامی به سوی کنترل وتنظیم بازار تولید و افزایش کیفیت محصولات کشاورزی و دامی و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان با حذف واسطه‌های ناخواسته و سودجو از سوی دولت برای اعمال مدیریت بهینه تولید است.

انتهای پیام//آ.ح
 

خرید بیش از ۱۷۲ هزارتن محصولات کشاورزی و دامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.