سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن تیم نود ارومیه:

تیم ما توانایی حضور در رده های بالاتر را دارد

بازیکن تیم فوتبال نود ارومیه گفت: توانایی این را داریم که در رده های بالاتر باشیم، این برد را به پرسپولیس تبریک می گویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ میلاد سوری بازیکن تیم فوتبال نود ارومیه درباره شکست برابر تیم پرسپولیس و حذف از رقابتهای جام حذفی اظهار کرد: به هر حال توانایی این را داریم که در رده های بالاتر باشیم و به تیم پرسپولیس هم این برد را  تبریک می گویم و امیدوارم در نهایت این تیم  به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد و در این رقابتها به موفقیت برسد و قهرمانی را بعد از 30، 40 سال بدست آورد. 

او درباره اینکه پارسال بازیکن تیم فوتبال نفت تهران بوده است و از این تیم خبر دارد، گفت: تیم نفت تهران با استعدادهایش نابود شدند و از جوانان این تیم جایی حضور ندارند و شاید در خانه هایشان هستند یا در جای دیگر مشغول به کار هستند. همچنین برای مدیریت نابسامان کشورمان متاسف هستم. سوء مدیرت و رسیدگی نکردن باعث شد که بازیکنان نفت نابود شوند و خدا را شکر که من توانستم در نقل و انتقالات به تیم نود ارومیه انتقال یابم و انشاالله بتوانیم به لیگ بالاتر صعود کنیم. 

سوری درباره اینکه از تیم نفت تهران شکایت کرده است یا نه! بیان کرد: از چه کسی شکایت کنیم و پولمان را چطور بگیریم و من 2 سال در آنجا رایگان بازی کردم و باید بگویم نوش جانشان و نمی دانم چه بگویم و متاسف هستم. تیم نفت تهران تا 2 سال پیش در لیگ قهرمانان آسیا بود و بین 8 تیم آسیا حضور داشت اما اکنون این تیم  وجود ندارد و شاید دیگر تیمداری نکنند و من خبر ندارم.


بیشتر بخوانید:

برانکو: تیمی را دست کم نمی‌گیریم/ در آسیا از بازیکنان با تجربه استفاده می‌کنیم

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نودارومیه

پرسپولیسی‌ها در صف دریافت ارز ثانویه

پرسپولیس - نود ارومیه/ تقابل شاگردان برانکو با حریف گمنام


انتهای پیام/  

اظهارات  سوری درباره شکست مقابل پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.