بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: احتیاج به کمک تماشاگران داریم تا در بازی‌های خاص حضور یابند و ما هم رفته رفته شرایطمان بهتر شود.

نعمتی: احتیاج به کمک تماشاگران داریم/ حمایتی از تیم پرسپولیس صورت نمی گیردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد برابر تیم نود ارومیه اظهار کرد: به هر حال اولین بازی ما در جام حذفی با نود ارومیه بود و امیدوارم بتوانیم در مراحل بعد این رقابتها بهتر عمل کنیم. متاسفانه فهمیدیم که کمال کامیابی نیا کتفش دوباره در رفته است و امیدواریم بتواند این بازیکن  از فردا تمرین کند چرا بازی مهمی پیش رو داریم.

نعمتی درباره انتقاد حسینی از نبود تماشاگر در بازی با نود ارومیه تصریح کرد: ما در جریان صحبتهای حسینی  نبودم اما  او  انتظار داشت که هواداران به ورزشگاه بیایند و احتیاج به کمک تماشاگران داریم تا در بازی های خاص حضور یابند و ما هم رفته رفته شرایطمان بهتر شود و انشالله با حمایتشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم. 

او درباره اینکه هنوز حمایت ها از باشگاه پرسپولیس می شود، گفت: فکر می کنم که حمایتی که یک تیم می خواهد به فینال برود وجود ندارد. همه انتظار دارند که ما به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم و  برابر الدحیل در قطر 1 بر صفر باختیم اما توانستیم  در ورزشگاه آزادی این تیم را شکست بدهیم و به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم اما هیچ چیز مشخص نیست و اتفاق خاصی رخ نداده است و 90 دقیقه اصلی بازی با السد قطر در ورزشگاه آزادی است و هواداران باید حمایت کنند و تیم ما هنوز کار زیادی پیش رو دارد. 


بيشتر بخوانيد:

بیات لو: موقعیت آنچنانی به پرسپولیس ندادیم

گرشاسبی: برد برابر نود ارومیه برای افزایش روحیه بازیکنان خوب بود / ارز ثانویه را شنبه هفته آینده دریافت می‌کنیم

مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار شد


انتهای پیام/ 

اظهارات سیامک نعمتی درباره پیروزی برابر تیم نود ارومیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار